SymphoPay și eMAG conectează în premieră programele de rate fără dobândă ale băncilor la terminalele de plată

05 Jun 2019

eMAG integrează platforma pentru plăți SymphoPay la toate automatele Priority Pay din showroom-uri.

SymphoPay și eMAG conectează în premieră programele de rate fără dobândă ale băncilor la terminalele de plată

Astfel, clienții eMAG pot alege să facă plata cu cardul în rate fără dobândă direct în showroom la automatele pentru plată rapidă, fără să fie asistați de consultanții din magazin. În faza inițială, serviciul este disponibil pentru clienții Băncii Transilvania și cei ai Alpha Bank, urmând ca, în scurt timp, să se conecteze la platforma SymphoPay și celelalte bănci partenere.

Componenta inovatoare este conectarea băncilor într-un singur terminal de plată, atât a tranzacțiilor cu cardul cât și a ratelor fără dobândă, oferind astfel o soluție integrată de management a plăților conectată cu platforma eMAG.


„Oferirea unei experiențe de plată simplificată este o prioritate pentru noi, motiv pentru care am introdus în magazinele noastre automatele de scanare și plată Priority Pay, în care am integrat soluția dezvoltată de către SymphoPay, care permite clienților eMAG să achite produsele și în rate fără dobândă. Rata de adopție a depășit estimările inițiale, fapt ce ne motivează și mai tare să continuăm procesul de inovare și optimizare a experienței eMAG”, a spus Mircea Balica, Payments Platform Manager eMAG.

„Propunerea noastră către bănci si comercianți este transformarea plăților în oportunități de creștere a profitabilității prin îmbunătățirea relației cu clienții si optimizarea costurilor. Faptul că unul din doi clienți aleg să utilizeze în mod repetat acest canal de plată demonstrează potențialul integrării plăților într-o experiență controlată integral de către comerciant”, a spus, la rândul său, Daniel Nicolescu, CEO SymphoPay.


Pentru clienții ce optează să utilizeze automatele Priority Pay din magazinele eMAG, timpul de efectuare a plății și obținere a dispoziției de ridicare a produselor s-a micșorat la o medie de 20 de secunde. Astfel, aceștia au posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate mai repede, fără a mai aștepta la casierie.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Revoluționarea comunicării, relației cu clienții și eficienței operaționale

GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, lider de piață pe acest segment în CEE. În prezent, organizația numără aproximativ 300 de angajați, activează în țări precum România,...

Citește articolul