Start-up-uri românești prezentate într-un climat european inovator

29 Jun 2015

Cum răspund companiile provocărilor tehnologice și de afaceri la nivel global?

Pornind de la cele mai importante trenduri în materie de poziționare a unei afaceri, până la identificarea unei idei valide pe piețele locale și globale și lansarea, toate aceste etape sunt puncte cheie în dezvoltarea unui start-up. Cu toate acestea, provocarea de aici începe. 

 

Start-up-uri românești prezentate într-un climat european inovator

Cum răspund companiile provocărilor tehnologice și de afaceri la nivel global?

Pornind de la cele mai importante trenduri în materie de poziționare a unei afaceri, până la identificarea unei idei valide pe piețele locale și globale și lansarea, toate aceste etape sunt puncte cheie în dezvoltarea unui start-up. Cu toate acestea, provocarea de aici începe. 

La finalul acestei luni (27 iunie 2015), evenimentul Youth Innovation Week a oprit caravana celor 5 orașe în Cluj-Napoca, unul dintre top 3 orașe iubitoare de tehnologie IT&C din România. Beneficiind de susținerea Startup Transilvania și Cluj Hub, precum și a partenerilor, evenimentul a stat sub semnul a 3 studii de caz prezentate prin start-up-uri locale (Alexandra Roată – Managing Partner Softlead, Florin Muresan - CEO Squirrly, Szabolcs Szekely - CEO Halcyon Mobile), precum și prin suportul informațional oferit de European Young Innovators Forum (EYIF, reprezentant Jana Vecerkova, Director de Programe Internaționale) referitor la sprijinul pe care îl poate oferi acesta în creșterea și dezvoltarea companiilor aflate la început de drum.

Construirea unei echipe, perfecționarea, gestionarea, automatizarea proceselor interne sau a întregii strategii, replicarea unui business sau adaptarea continuă sunt pașii imediat următori, iar ceea ce face ca totul să devină mult mai interesant este chiar faptul că algoritmul de implementare sau repetitivitatea etapelor se află în strânsă legătură cu dezvoltarea unei afaceri.

De asemenea, în cadrul evenimentului au fost lansate discuții referitoare la problematica management versus leadership, a balanței dintre ritmul de creștere al unei companii, al echipei și al obiectivelor strategice versul capacitate financiară de susținere.

Despre Softlead

Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace, care comercializează soluții software, generează lead-uri și promovează suite de aplicații informatice.

Misiunea Softlead este aceea de a stabili conexiuni valide între furnizorii de soluții software și potențialii achizitori, construind punți de legătură bazate pe nevoi reale.

Softlead oferă acces la cea mai importantă colecție de aplicații software, având peste 500 astfel de soluții recunoscute și utilizate la nivel local și internațional.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul