Starcom România lansează Content Power Ratings, un sistem inovator de ierarhizare a programelor TV

10 februarie 2020

Starcom a lansat Content Power Ratings, un sistem inovator de ierarhizare a programelor TV din România, ce ia în calcul atât audiența TV, cât și activitatea din rețelele sociale, vizionările online, numărul de interogări din motoarele de căutare și interesul manifestat în presa scrisă și online.

Starcom România lansează Content Power Ratings, un sistem inovator de ierarhizare a programelor TV

Astfel, prin noua metodă de calcul a performațelor, Content Power Ratings devine cel mai complex sistem de măsurare a interesului suscitat de programele de televiziune și redă o imagine mai clară a impactului acestora.

Ritmul de inovație în tehnologie a crescut rapid în ultimii ani, schimbând peisajul media mai repede ca niciodată. Dacă în trecutul recent oamenii consumau conținutul atunci când era difuzat de postul TV, odată cu apariția internetului utilizatorii au avut acces la o multitudine de modalități de a viziona emsiunile preferate.

Această migrație a telespectatorilor către mediul digital a deschis televiziunilor noi oportunități de a-și face cunoscute programele, de a loializa și de a atrage noi consumatori, iar conținutul difuzat în mod obișnuit pe TV a devenit disponibil oricând și oriunde”, a declarat George Mușat, Starcom Data Strategy & Analytics Manager.

Despre calcularea algoritmului:

Algoritmul de calcul al Content Power Ratings a fost elaborat luând în calcul trei dimensiuni care au fost raportate la populația totală:

  • Indicele volumului de audiență (audience size) – calculat pe baza audiențelor TV la nivel național, numărul celor care urmăresc conturile de pe rețelele de socializare, cât și numărul de vizionări ale clipurilor publicate pe conturile show-urilor de pe YouTube. Acest indice are o pondere de 50% în ratingul total.
  • Indicele implicării fanilor (involvement) – calculat pe baza numărului de aprecieri și distribuiri de către utilizatori ale conținutului pe rețelele sociale si numărul de căutari ale emisiunii pe motoarele de căutare. Acest indice are o pondere de 30% în ratingul total
  • Indicele de promovare (advocacy) – calculat pe baza aparițiilor în presa scrisă și online și numărul de comentarii de pe conturile de socializare. Acest indice are o pondere de 20% în ratingul total.
    Sursele de date utilizate în alcătuirea topurilor au fost: monitorizarea ZeList pentru vizibilitatea în presa scrisă și online, Social Tools™ pentru monitorizarea conturilor de pe rețelele de socializare, Kantar Media pentru datele de audiență TV și Google Trends pentru monitorizarea interesului pe motoarele de căutare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward