Stabilește profilul clientului ideal și crește numărul de oportunități

05 ianuarie 2017

Pentru a crește acuratețea lead-urilor generate către companiile software care au cont activ în cadrul platformei Softlead, schițarea clientului ideal este unul dintre aspectele definitorii în procesul creării oportunităților efective de vânzări.

Stabilește profilul clientului ideal și crește numărul de oportunități

Pentru a crește acuratețea lead-urilor generate către companiile software care au cont activ în cadrul platformei Softlead, schițarea clientului ideal este unul dintre aspectele definitorii în procesul creării oportunităților efective de vânzări.

Așadar, pentru a identifica nevoile fiecărei companii sau fiecărui tip de aplicație existent, companiile producătoare sau cu rol de reseller pot crea un profil al clientului ideal, în care pot include: tipul și mărimea companiei, cifra de afaceri, domeniul de activitate – industria în care compania-utilizator își desfășoară activitatea, diferențiatori precum: localitate/județ în care se pot efectua implementări, servicii complementare dorite asociate aplicației sau aspecte specifice: integrări, existența unor specificații clare/caiete de sarcini. De asemenea, sunt încurajate și caracteristicile negative ale unei posibile colaborări, care pot defini un client.

Pentru companiile care au deja un cont activ, aceste informații pot fi editate din secțiunea Public țintă.

Pentru acele companii care nu sunt listate în platforma Softlead, contul poate fi creat aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward