Pentru a crește acuratețea lead-urilor generate către companiile software care au cont activ în cadrul platformei Softlead, schițarea clientului ideal este unul dintre aspectele definitorii în procesul creării oportunităților efective de vânzări.
Așadar, pentru a identifica nevoile fiecărei companii sau fiecărui tip de aplicație existent, companiile producătoare sau cu rol de reseller pot crea un profil al clientului ideal, în care pot include: tipul și mărimea companiei, cifra de afaceri, domeniul de activitate – industria în care compania-utilizator își desfășoară activitatea, diferențiatori precum: localitate/județ în care se pot efectua implementări, servicii complementare dorite asociate aplicației sau aspecte specifice: integrări, existența unor specificații clare/caiete de sarcini. De asemenea, sunt încurajate și caracteristicile negative ale unei posibile colaborări, care pot defini un client.
Pentru companiile care au deja un cont activ, aceste informații pot fi editate din secțiunea Public țintă.
Pentru acele companii care nu sunt listate în platforma Softlead, contul poate fi creat aici.