Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

18 iunie 2019

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Astfel, aplicațiile software de tip CRM rămân în topul soluțiilor cu cea mai rapidă creștere în ceea ce înseamnă adopția și implementarea în companii.

La nivel global, aplicațiile CRM dețin 25% din cota de piață a încasărilor din tehnologii software. 72.9% dintre aplicațiile software de tip CRM sunt de tip Software as a Service (SaaS), fapt ce aduce un plus achiziției și implementării, prin dinamică, flexibilitate și agilitate.

Primii 5 cei mai importanți vendori de soluții CRM din întreaga lume reprezintă 40% din piața totală a aplicațiilor de acest tip, aceștia fiind: Salesforce, SAP, Oracle, Adobe și Microsoft.

Un aspect esențial este dat de faptul că fiecare dintre subsectoarele aplicațiilor CRM a înregistrat creșteri cu minim 13% în anul 2018.

Aplicațiile CRM sunt parte din procesul de tehnologizare și de transformare digitală, atât de necesar tuturor companiilor care tind spre eficientizare, creșterea propriei afaceri și extindere. În toate aceste forme de creștere, cunoașterea clientului, relaționarea facilă, managementul experienței pe care acesta o are cu serviciile sau produsele unei companii sunt aspecte esențiale, care se află la baza funcționării soluțiilor CRM.

Ce trebuie să știi despre aplicațiile CRM în 2019?

  • 48% dintre utilizatori doresc să acceseze aplicația din extensia sa mobilă, pentru creșterea eficienței
  • 65% dintre reprezentanții departamentelor de vânzări care au acces la o aplicație mobilă de tip CRM și-au îndeplinit targetul de vânzări
  • 50% dintre echipele de vânzări au raportat creșteri ale performanței după implementarea soluțiilor CRM

 

 

Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Câți bani poți economisi prin implementarea unei aplicații software de tip ERP?

Pierderi de stocuri înregistrate la final de an sau de trimestru, incapacitate de gestionare a resurselor, distribuitorilor sau produselor? Iată cum o aplicație de tip ERP (Enterprise Resource Planning) poate rezolva aceste probleme și poate scădea costurile unei companii.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

ECOMpedia sărbătorește 8 ani și face o analiză a domeniului e-commerce cu toate provocările din 2020

ECOMpedia sărbătorește 8 ani de existență pe piața din România, perioadă în care domeniul comerțului online s-a schimbat în ritm accelerat. Liviu Taloi, fondator ECOMpedia, a prezentat estimări privind evoluția sectorului e-commerce în 2020.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum sunt luate deciziile de cumpărare atunci când facem achiziții online?

Optimized, agenție românească specializată în campanii PPC (Pay-Per-Click) pentru e-commerce, prezintă particularitățile prin care consumatorii ajung să ia decizii de achiziție și nu numai pe internet. Deși decizia de cumpărare este un proces complex, există un interval între conștientizarea nevoii pentru un anumit produs și momentul achiziției propriu-zise....

Citește articolul arrow_forward