Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

18 Jun 2019

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Astfel, aplicațiile software de tip CRM rămân în topul soluțiilor cu cea mai rapidă creștere în ceea ce înseamnă adopția și implementarea în companii.

La nivel global, aplicațiile CRM dețin 25% din cota de piață a încasărilor din tehnologii software. 72.9% dintre aplicațiile software de tip CRM sunt de tip Software as a Service (SaaS), fapt ce aduce un plus achiziției și implementării, prin dinamică, flexibilitate și agilitate.

Primii 5 cei mai importanți vendori de soluții CRM din întreaga lume reprezintă 40% din piața totală a aplicațiilor de acest tip, aceștia fiind: Salesforce, SAP, Oracle, Adobe și Microsoft.

Un aspect esențial este dat de faptul că fiecare dintre subsectoarele aplicațiilor CRM a înregistrat creșteri cu minim 13% în anul 2018.

Aplicațiile CRM sunt parte din procesul de tehnologizare și de transformare digitală, atât de necesar tuturor companiilor care tind spre eficientizare, creșterea propriei afaceri și extindere. În toate aceste forme de creștere, cunoașterea clientului, relaționarea facilă, managementul experienței pe care acesta o are cu serviciile sau produsele unei companii sunt aspecte esențiale, care se află la baza funcționării soluțiilor CRM.

Ce trebuie să știi despre aplicațiile CRM în 2019?

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare