Mai mult de o treime din spațiul masiv de expoziție de la IFA al companiei se va concentra pe prezentarea soluțiilor AI, o gamă de produse LG ThinQ fiind afișate în zone reprezentând trei aspecte diferite ale vieții: ThinQ Travel, ThinQ Gourmet și ThinQ Style. Fiecare zonă va fi expert construită pentru a reflecta diversitatea stilurilor de viață ale consumatorilor moderni, și va încorpora produse AI în medii casnice naturale, dar axate pe viitor. Zonele distincte vor ilustra beneficiile aduse de LG ThinQ în fiecare aspect important al vieții, precum stil, bucătărie, confortul de acasă, mobilitate și distracție.
Zona ThinQ Travel va demonstra ușurința cu care se poate căuta destinația perfectă de vacanță prin televizoarele LG AI, rezervând apoi zboruri și cazare prin intermediul smartphone-ului LG G7ThinQ. Google Assistant va fi disponibil în curând pe toate televizoarele LG AI ce operează cu webOS de pe șapte piețe noi: Australia, Canada, Franța, Germania, Coreea de Sud, Spania și Regatul Unit. Platforma, deja lansată cu succes în Statele Unite, va avea acum suport pentru până la cinci limbi, ca parte a strategiei globale LG de a ridica standardul pentru soluții de control vocal. Încorporând Google Assistant, televizoarele LG AI vor oferi o experiență optimizată ce permite utilizatorilor să-și administreze îndatoririle zilnice, să găsească răspunsuri la întrebări importante și să controleze dispozitivele inteligente casnice compatibile. Vizitatorii IFA pot apoi avansa în sufrageria IoT, construită în colaborare cu compania de mobilier italian de lux Natuzzi, un spațiu de locuit uimitor ce a fost prezentat și în cadrul Milano Design Week. Această zonă primitoare evidențiază capacitatea de control a difuzoarelor XBOOM AI ThinQ, ilustrând modul în care acestea pot fi folosite pentru a schimba setările dispozitivelor și instalațiilor de iluminat conectate.
Frigiderul inteligent InstaView ThinQ este în centrul atenției în zona culinară ThinQ Gourmet. Aici, vizitatorii pot descoperi personal tehnoligiile avansate ale frigiderului ce poate recomanda rețete și ajusta instantaneu condițiile de gătit pentru cuptorul și alte aparate de bucătărie conectate.
În zona ThinQ Stil sunt expuse o mare varietate de electrocasnice LG cu control vocal, inclusiv noul LG Styler ThinQ. Cea mai recentă versiune de Styler este echipată cu funcții unice, create pentru a crește convenabilitatea pentru utilizator, în timp ce menține rufele mai curate, mai igienice și mai stilate – totul posibil prin comenzi vocale. Multe dintre produsele inovatoare LG din cele trei zone au fost recent recunoscute de Asociația Europeană pentru Imagine și Sunet (European Imaging and Sound Association – EISA) pentru tehnologiile, design-ul și inovațiile lor avansate.
Vis-a-vis de zonele de expoziție pentru stil de viață LG ThinQ se află zona principală de tehnologie, ce evidențiază tehnologiile inovatoare încorporate în produse LG ThinQ precum televizoarele LG OLED și LG SUPER UHD, precum și Sistemul LG Centum. Aici puteți găsi televizorul 8K OLED de 88 inch, ce are o rezoluție de 7.680 x 4.320 pixeli și abilitatea de a reda culori vii și negru profund, totodată făcând posibilă vizionarea din unghiuri largi. Alte tehnologii de bază expuse pentru prima dată în această zonă includ revoluționarul ecran Micro LED de 173 inch, constând dintr-o rețea de LED-uri microscopice ce formează pixelii individuali. Ecranul va fi amplasat într-o zonă home cinema de efect, ce-i va sublinia capacitatea de a personaliza dimensiunile ecranelor în funcție de nevoile utilizatorului.
De asemenea, în cadrul IFA vor fi disponibili roboții LG CLOi, variind de la roboți-ospătar la un robot ce poate fi purtat. Această colecție de roboți avansați va fi esențială pentru îndeplinirea viziunii LG în privința AI, atât în interiorul cât și la exteriorul casei. Robotul purtabil LG CLOi SuitBot va fi expus pentru prima dată în această zonă. Ideal pentru utilizarea în industrii precum producție și construcții, LG CLOi SuitBot va îmbunătăți calitatea vieții prin creșterea mobilității pentru purtătorul său.
Venind în completarea atenției acordate LG ThinQ, vizitatorii standului LG de la IFA vor fi întâmpinați de uluitorul afișaj LG OLED Canyon, ce oferă imagini fermecătoare din întreaga lume. Cinci peisaje minunate – Columbia Icefield, cascada Iguazu, canionul Antelope, Parcul Național Redwood și Haleakalā – vor fi afișate în detaliu incredibil pe cele 258 de panouri comerciale convexe și concave LG OLED de tip open-frame.
Noile produse LG SIGNATURE expuse în cadrul IFA includ vitrinele frigorifice pentru vinuri, frigiderul cu congelator montat inferior și uscătorul LG SIGNATURE – ce demonstrează potențialul electrocasnicelor premium pe piața globală. Pentru a sublinia estetica și funcțiile tehnologice ale vitrinei frigorifice pentru vinuri, LG SIGNATURE va găzdui degustări de vinuri alături de renumitul oenolog James Suckling pe perioada expoziției. Adecvat design-ului elegant al acestor produse, LG își extinde parteneriatul IFA cu colectivul artistic londonez Jason Bruges Studio, pentru a crea o nouă galerie premium LG SIGNATURE cu tema One Fine Day.
Pentru piața europeană de electrocasnice încorporate, LG va prezenta în premieră la IFA și noua sa marcă de lux de aparate de bucătărie încorporate, SIGNATURE KITCHEN SUITE. Un spațiu de expunere separat, dedicat gamei SIGNATURE KITCHEN SUITE, se va afla într-o grădină exterioară evidențiată în centrul Messe Berlin. Concepută prin colaborarea cu firmele europene pentru design-ul mobilei de lux, Valcucine și Arclinea, gama SIGNATURE KITCHEN SUITE pentru Europa va oferi produse ce respectă tradiția de performanță inovatoare și meșteșug fin.
IFA 2018 începe cu un discurs de deschidere vizionar din partea directorului executiv LG Electronics, Jo Seong-jin, și a președintelui și directorului de tehnologie al aceleiași companii, Dr. I.P. Park. Discursul lor comun de deschidere – ce descrie direcția strategică pentru noua eră a inteligenței artificiale – reprezintă prima dată când oameni de vârf din conducerea LG își asumă un asemenea rol proeminent în cadrul IFA. Intitulat Think Wise, Be Free: Living Freer with AI [Gândiți înțelept, fiți liberi: viața mai liberă cu ajutorul AI], discursul va fi susținut vineri, 31 august, în Sala Hall 26b a Messe Berlin. Directorul Jo va oferi detalii despre modul în care strategia AI a LG va îmbunătăți viețile clienților cu ajutorul filosofiei unice LG ThinQ – platformă deschisă, parteneriat deschis și conectivitate deschisă. De asemenea, Dr. Park va arăta cum această tehnologie prinde viață în produsele de zi cu zi, și cum strategia LA pentru „open AI” aduce beneficii consumatorilor, concentrându-se pe oferirea unor sporuri de control și convenabilitate.
Standul de expoziții LG din cadrul IFA se află în Sala Hall 18 a Messe Berlin, expunând gama largă de tehnologie de vârf a companiei, construită pentru a oferi Inovație pentru o viață mai bună.