Ymens, primul broker de cloud din România, a implementat soluția cloud de gestiune a relațiilor cu clienții Ymens CRM, bazată pe funcționalitățile Microsoft Dynamics CRM, în cadrul companiei de distribuție de semințe agricole Caussade Semences. Ymens CRM asigură în prezent managementul eficient al informațiilor despre 1.500 de fermieri și aproximativ 200 de hibrizi de plante destinate culturilor agricole.
Grupul Caussade Semences este o companie multinațională care își concentrează toate resursele umane și financiare doar pentru satisfacerea nevoilor fermierilor privind asigurarea unei genetici de cea mai înaltă performanță.
“Pentru o dezvoltare sustenabilă, atât a noastră, cât și a partenerilor noștri, am ales să utilizăm Ymens CRM, soluție cloud modernă și validată în piață, în care avem încredere că ne va ajuta să dezvoltăm relații de succes pe termen lung cu fermierii și distribuitorii Caussade”, a declarat Iulia Cristea, Director Marketing al Caussade Semences România.
Distribuitorul de semințe beneficiază astfel, din luna mai 2015, de un sistem informatic integrat care cuprinde soluția de gestionare a relațiilor cu fermierii și distribuitorii Ymens CRM, precum și servicii de implementare, suport și mentenanță, adaptate necesităților companiei și cerințelor specifice din industrie. Expertiza și competențele avansate deținute de Ymens în segmentul CRM sprijină Caussade Semences să gestioneze eficient informații esențiale pentru activitatea companiei despre fermieri, de la distribuția de hectare per fermier până la tipul culturilor agricole cultivate.
Alina Georgescu, Sales Director Ymens:
“Caussade Semences este o companie dedicată inovației. De data aceasta, echipa Caussade a ales să pună tehnologia în slujba creșterii eficienței și a vizibilității din activitatea de distribuție a semințelor agricole către fermieri. Acest proiect demonstrează încă o dată că, indiferent de dimensiunea sau domeniul de activitate al unei companii, succesul în business se construiește prin relațiile de încredere, pe termen lung, cu clienții. Ymens CRM reprezintă nucleul activităților de vânzări, marketing și servicii de tip customer care ale clienților noștri și ia forma unui instrument informatic intuitiv, cu o interfață prietenoasă și ușor de folosit. Suntem încântați să contribuim semnificativ, prin parteneriatul cu Caussade Semences, la optimizarea operațiunilor din domeniul distribuției de materie primă agricolă și, totodată, să dezvoltăm permanent expertiza specialiștilor Ymens în zona de CRM, prin servicii precum analiză de business, consultanță, implementare, asistență tehnică sau mentenanță în domenii dintre cele mai variate.”
Cu Ymens CRM, Caussade Semences își propune un spor semnificativ de eficiență și productivitate în relația cu fermierii, câștigând vizibilitate completă asupra acestora, cât și asupra forței de vânzări și a performanțelor obținute în funcție de regiune și de speciile de plante promovate. Mai mult, rapoartele pe care Ymens CRM le pune la dispoziția managementului companiei aduc o mai bună înțelegere a tipului de culturi în funcție de regiune și de sezonalitate, mai multă claritate în relația cu fermierii, precum și posibilitatea de a acționa proactiv în colaborarea cu aceștia. Nu în ultimul rând, fiind o soluție cloud, Ymens CRM oferă totodată avantajul unor costuri operaționale și de administrare reduse.
“Prin natura și specificul activității noastre, este esențial să avem o colaborare de succes cu fermierii și să anticipăm permanent necesitățile și planurile lor cu privire la culturile agricole. Ymens a înțeles specificul necesităților noastre de business și, prin analiza obiectivelor noastre, a personalizat și adaptat aplicația cloud de gestiune a relațiilor cu clienții conform specificului acestei industrii, oferindu-ne o soluție completă, capabilă să acopere lucrul cu foarte multe informații variabile și, în același timp, ușor de utilizat de către întreaga echipă”, a declarat Iulia Cristea, Director Marketing al Caussade Semences România.
Parteneriatul dintre Ymens și Caussade Semences vine în contextul evoluției pozitive a pieței locale de CRM din ultimul an. Tendința de furnizare a soluțiilor CRM în modelul SaaS (Software ca Serviciu) a devenit evidentă la nivel global încă de acum câțiva ani - conform Gartner, 47% din totalul sistemelor CRM au fost vândute sub formă de servicii în 2014, iar segmentul este estimat să înregistreze o creștere susținută în următorii ani. În ansamblu, întreaga piață mondială de CRM s-a ridicat la 23,2 miliarde de dolari anul trecut, potrivit studiilor de piață.