Soluția software de business management Sage X3, lansată în această vară în SUA, Canada și Marea Britanie, este de acum disponibilă și la nivel global pe infrastructura de tip cloud. Astfel, companiile mijlocii au acces la noul software, cunoscut anterior sub denumirea de Sage ERP X3, care le oferă cele mai bune soluții de business management. Sage X3 le permite companiilor să folosească cele mai complexe operațiuni de management cu scopul de a atinge un nivel mai ridicat de performanță. Noul software este mult mai rapid, mai simplu și mai flexibil.
Sage X3 le dă posibilitatea companiilor care sunt în căutarea unui sistem funcțional de business management să-și controleze mai bine departamentele: financiar, distribuție și producție, dar și operațiunile internaționale, fără ca celelalte soluții din cloud să-i afecteze funcționalitatea. Fiind disponibil pe această infrastructură, software-ul are capacitatea de a oferi securitate și performanță chiar și pentru cele mai exigente companii.
Sage ERP X3 se transformă în Sage X3
Datorită faptului că tehnologia a evoluat față de clasicul ERP, Sage ERP X3 devine Sage X3. Din punct de vedere al controlului activității companiei, Sage X3 este o soluție:
Mai rapidă: Sage X3 accelerează toate procesele de business: de la cumpărare, la fabricație, inventar, vânzări, servicii clienți, departamentul financiar, toate cu ajutorul unui sistem de management bine pus la punct.
Ușor de utilizat: Sage X3 se adaptează cerințelor companiei și preferințelor clienților. Ușor de implementat și de gestionat, software-ul se poate folosi fără probleme de către companii. Sage X3 are un browser familiar și poate fi accesat de pe orice telefon mobil.
Flexibil: Sage X3 poate controla afacerile și poate fi accesat de la domiciliu, dar și de oriunde din alte țari, putând fi utilizat oricând pentru operațiunile de distribuție, producție și pentru serviciile profesionale. Sage X3 poate fi personalizat în funcție de regulile și procesele fiecărei companii în parte.
Jayne Archbold, CEO, Sage Enterprise Market Europe, declară: „Cu cât compania se dezvoltă, cu atât majoritatea managerilor sunt mai preocupați de pierderea notorietății pe piață. Sage X3 vine ca o soluție strategică și simplă care ajută companiile să-și gestioneze mai eficient toate resursele și să aibă un control mai bun pe toate departamentele. Scopul nostru este de a ne ocupa de buna funcționare a companiei, în timp ce dumneavoastră vă puteți concentra asupra găsirii unor noi căi pentru dezvoltarea afacerii.”
Sage X3 este o soluție versatilă
Sage X3 se poate adapta oricărei companii, indiferent de nevoi și de strategiile IT pe care aceasta le are. Clienții pot, de asemenea, să implementeze software-ul pe infrastructura dorită, în cloud sau chiar pe o infrastructură certificată Sage găzduită de parteneri și care oferă acces universal la resursele lor de management pe Web și pe telefonul mobil.
„Firmele mijlocii trebuie să facă față unor provocări speciale”, spune Ray Boggs, vicepreședinte al SMB Research la IDC. „Deși sunt suficient de mari pentru a avea nevoi de management majore, au o problemă în ceea ce privește resursele. Vorbim despre banii și timpul pe care trebuie să-l aloce unei astfel de soluții complete.”
Boggs a precizat că Sage X3 este ușor de implementat (pe infrastructura cloud publică, de pe un mediu privat sau de pe infrastructura clienților) și are un preț accesibil, deci poate fi o variantă optimă pentru companiile mijlocii. În plus, Sage X3 ajută și firmele care vor să monitorizeze forța de muncă atât de la birou cât și de la domiciliu.
Disponibilitatea noului software Sage X3 în cloud ajută companiile mijlocii să-și implementeze o soluție de management mai puțin complexă față de sistemele clasice ERP și la un preț mai bun.