Softlead Updated

18 ianuarie 2017

Pentru a fi mereu la curent cu cele mai importante achiziții, lansări și noutăți ce vizează tehnologia și, în special, aplicațiile software, Softlead te invită să urmărești zona Softlead Updated.

Softlead Updated

Pentru a fi mereu la curent cu cele mai importante achiziții, lansări și noutăți ce vizează tehnologia și, în special, aplicațiile software, Softlead te invită să urmărești zona Softlead Updated.

În fiecare săptămână, de luni până duminică, va exista un articol actualizat permanent, pe care îl poți accesa pentru a fi mereu informat.

Marți, 17 ianuarie: Gigantul comercial Aldo alege să implementeze Salesforce pentru a crește rata de mulțumire a clienților. Compania canadiană Aldo operează la nivel globa pritr-un singur canal de promovare, dar datele stocate din fluxul comercial pot asigura strategii multiple pe mai multe nivele de operare multi-channel. Aldo deține peste 2000 de magazine în 100 de țări din întreaga lume, iar platforma online deservește regiuni, mobisite-uri, puncte de creștere a relaționării directe cu fiecare client, iar Salesforce Service Cloud este un instrument perfect, ce stă la baza cunoașterii în detaliu a clientului. Mai multe detalii aici.

Miercuri, 18 ianuarie

  • Spotify – În topul încasărilor aplicațiilor pentru anul 2016. Conform unui studio publicat de compania Sensor Tower, Spotify se află în topul aplicațiilor non-gaming pentru anul 2016, în timp ce Netflix ocupă a treia poziție în clasament
  • Cele mai importante trenduri ce vizează dezvoltarea aplicațiilor mobile în 2017: creșterea AR și VR, setarea alertelor interactive și personalizate, aplicațiile mobile se vor baza pe multiple integrări cu alte aplicații complementare, includerea IoT în dezvoltarea strategiilor de creștere și în integrarea noilor industrii și obiceiuri de consum, creșterea m-Commerce, precum și multe altele, ce pot fi vizualizate aici.
  • HPE a achiziționat astăzi platforma de management al datelor – SimpliVity, companie focusată pe infrastructura hyperconvergentă (calcul, stocare și rețele, combinate într-un singur sistem). Pentru liderul de soluții și produse tehnologice, la nivel mondial, această acțiune reprezintă extinderea infrastructurii și serviciilor cloud și de automatizare extistente. Mai multe detalii aici.

Joi, 19 ianuarie: Fabricplatforma Twitter pentru dezvoltarea aplicațiilor mobile, intră în portofoliul Google, împreună cu Crashlytics, pentru raportarea „rupturilor” de sistem, Answers – pentru analiza aplicațiilor mobile, sistemul de logare Digits SMS și sistemul de automatizare a programării – FastLane. Fabric a fost lansat de către Twitter în anul 2014, sub forma unui SDK modular care să le permită developerilor să selecteze și să folosească diferite instrumente pentru îmbunătățirea aplicațiilor, aceasta fiind folostă în momentul de față pentru aplicații cu peste 2.5 miliarde de utilizatori, dezvoltate de peste 580.000 de programatori. Aici poți afla mai multe detalii despre achiziție.

Vineri, 20 ianuarieComputaris, WebMiner, WebDesign8.ro, ProfiCRM și Termene.ro sunt cele mai noi companii listate în cadrul Softlead săptămâna aceasta! Ai o aplicație software și încă nu ai listat-o pe Softlead? Creează un cont sau trimite-ne mai multe detalii pe adresa [email protected]!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward