Softlead devine reseller SALESmanago

09 Nov 2015

 Softlead anunță parteneriatul cu SALESmanago în calitate de reseller oficial al produselor software de tip Marketing Automation, instrumente de marketing ce sprijină activitatea specialiștilor din zonele B2B și B2C  în a crea campanii digitale integrate. 

Softlead devine reseller SALESmanago

 Softlead anunță parteneriatul cu SALESmanago în calitate de reseller oficial al produselor software de tip Marketing Automation, instrumente de marketing ce sprijină activitatea specialiștilor din zonele B2B și B2C  în a crea campanii digitale integrate. 

Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media.

Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

SALESmanago este un instrument de tip multichannel, ce acționează în mod integrat pe mai multe platforme distincte, în vederea creșterii ratelor de conversie în contextul acțiunilor personalizate de marketing.

Compania se bucură de o distribuție largă la nivel internațional, fiind poziționată în top 6 platforme de Marketing Automation și având un portofoliu de peste 3500 de clienți în 40 de țări. De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț la [email protected].

În acest moment, sunt listate pe Softlead 289 de companii producătoare de aplicații software sau reselleri și peste 580 de soluții din cele mai importante domenii de activitate.

Despre Softlead

Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace, care comercializează soluții software, generează lead-uri și promovează suite de aplicații informatice.

Misiunea Softlead este aceea de a stabili conexiuni valide între furnizorii de soluții software și potențialii achizitori, construind punți de legătură bazate pe nevoi reale.

Miza Softlead este dată de credibilitate, consolidată prin eficiență și performanță și garantată de peste cei 280 de parteneri corporate (producători și reselleri de aplicații software) listați în cadrul platformei.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Organizațiile din domeniul serviciilor financiare au la dispoziție mai puțin de 7 luni pentru a se conforma noilor reglementări privind reziliența operațională digitală (DORA)

Devhd: Un proiect de conformitate cu DORA (Digital Operational Resilience Act) nu poate dura mai puțin de 6 luni iar companiile care nu s-au preocupat de acest aspect riscă să nu îndeplinească toate condițiile de conformitate pe 17...

Citește articolul
Softlead

[Studiu de caz] Editura Litera își gestionează toate procesele de business cu Entersoft Business Suite® și Entersoft Retail®

Cu peste 1.000 de titluri editate anual în cele 50 de colecții și imprinturi, Editura Litera pune la dispoziție cărți din cele mai variate domenii. La 32 de ani de când a văzut lumina tiparului prima carte, Editura Litera...

Citește articolul