Softlead anunta primele cifre din momentul lansarii. Cine vorbeste software in Romania?

30 iulie 2013

Se spune ca primele luni ale unui start-up stau sub semnul provocarilor continue, al obiectivelor extrem de bine definite si urmarite constant, al cifrelor si indicatorilor de la care nu trebuie sa existe abateri.

Softlead anunta primele cifre din momentul lansarii. Cine vorbeste software in Romania?

Se spune ca primele luni ale unui start-up stau sub semnul provocarilor continue, al obiectivelor extrem de bine definite si urmarite constant, al cifrelor si indicatorilor de la care nu trebuie sa existe abateri.

Pentru prima platforma integrata dedicata produselor software din Romania, din momentul lansarii, prima luna a insemnat implementarea unui set complet de strategii de interactiune cu peste 200 de companii producatoare de solutii software, prezentari, parteneriate si peste 20 de articole redactate si publicate de Softlead.

In cele 4 saptamani de monitorizare a platformei www.softlead.ro, departamentul dedicat acestei activitati a indicat o crestere saptamanala cu peste 30% a traficului inregistrat pe site, acesta din urma fiind format din public extrem de bine targetat, cu un comportament ce prezinta deschidere catre continutul specializat, dedicate industriei IT&C din Romania si, in special, domeniului software.

“Industria de software din Romania nu este caracterizata doar de dinamism, cercetare si testare a pietei, ci si de o permanenta anticipare a nevoilor end-user-ilor. Un aspect esential al segmentului de business dezvoltat pe aceasta nisa este corelarea a cel putin doua canale relevante ale mediului de afaceri, ca oportunitate evidenta de promovare si de informare sau, de ce nu, ca valoare adaugata unui produs considerat tehnic si rigid, asa cum este o aplicatie software. Din momentul lansarii platformei www.softlead.ro, ideea conform careia mediul software este unul lipsit de creativitate si inovatie a devenit un mit. Cu siguranta, putem vorbi despre unul dintre cele mai permisive si utile arii dedicate dezvoltarii companiilor si angajatilor in intreaga lume”, Alexandra Roata, Managing Partner Softlead.

Mai mult decat atat, Softlead a reusit sa adune 248 de aplicatii software, dezvoltate de companii locale sau de multinationale, din domenii de activitate precum juridic, resurse umane, financiar-contabilitate, gestiune, transporturi, retail, horeca, deseuri, medical, agricultura, banci, cercetare, educatie, farmacii, imobiliare sau mass-media.

Companiile producatoare de aplicatii software inscrise in cadrul Softlead.ro au avut cifra de afaceri de peste 125 milioane de euro, conform datelor publice, care pot fi consultate gratuit pe www.mfinante.ro.

Datele publice referitoare la expunerea platfomei Softlead in mediile online si offline au fost validate la finalul lunii iulie 2013, in data de 29 iulie.

Despre Softlead

Softlead este prima platforma integrata dedicata produselor de tip software din Romania: aplicatii, Content Management System (CMS), Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Resource Planning (ERP), soft-uri dedicate dezvoltarii si managementului organizational, educative, de management al informatiilor, dedicate gestiunii stocurilor,  din domeniul juridic, multimedia, precum si multe altele.

Cu ajutorul www.softlead.ro, utilizatorii vor reusi optimizarea timpului de cercetare a nisei vizate, prin aplicarea filtrelor de selectie potrivite sau prin intermediul contentului specializat (advertoriale, comunicate de presa, evenimente actualizate).

Softlead vizeaza un segment larg de utilizatori si de potentiali consumatori:

  • Companii interesate de achizitionarea unui software
  • Dezvoltatori software
  • Organizatori de evenimente
  • Publicatii specializate sau de business

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward