Softlead anunță demararea unui studiu de piață ce vizează aflarea intențiilor de achiziție a soluțiilor software (B2B)

16 martie 2016

Softlead anunță lansarea unui studiu ce vizează prospectarea pieței de consum în rândul utilizatorilor de aplicații software pentru segmentul  organizațional (B2B), precum și definirea intențiilor de achiziție pentru următoarele 3-6 luni ale anului 2016.

Softlead anunță demararea unui studiu de piață ce vizează aflarea intențiilor de achiziție a soluțiilor software (B2B)

Softlead anunță lansarea unui studiu ce vizează prospectarea pieței de consum în rândul utilizatorilor de aplicații software pentru segmentul  organizațional (B2B), precum și definirea intențiilor de achiziție pentru următoarele 3-6 luni ale anului 2016.

Acest studiu are menirea de a valida cererea de aplicații software venită din partea companiilor cu rol de beneficiar și de a facilita conectarea dintre acestea cu oferta pieței active de software la nivel local.

Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace, care comercializează soluții software, generează lead-uri și promovează suite de aplicații informatice. Misiunea Softlead este aceea de a stabili conexiuni valide între furnizorii de soluții software și potențialii achizitori, construind punți de legătură bazate pe nevoi reale. Miza Softlead este dată de credibilitate, consolidată prin eficiență și performanță și garantată de peste cei 250 de parteneri corporate (producători și reselleri de aplicații software) listați în cadrul platformei, cele 467 de aplicații înscrise și cele peste 100 de oportunități generate.

Prin acest studiu, Softlead urmărește segmentarea unui număr semnificativ de persoane ce dețin în cadrul companiilor vizate roluri definitorii pentru studiul prezentat, diseminarea răspunsurilor relevante în vederea utilizării corecte a rezultatelor (comercial – colectare de lead-uri, educațional), creșterea notorietății tipologiilor de aplicații software (pentru cele mai importante categorii), stabilirea industriilor de activitate care au deschidere mai mare către achiziții de aplicații informatice în perioada imediat următoare, identificarea tipurilor de aplicații software cu potențial mare de achiziție, identificarea unor nevoi secundare, de tipul serviciilor complementare asociate achiziționării și implementării de soluții software, identificarea problemelor pe care le-au întâmpinat utilizatorii activi, stabilirea trendurilor în ceea ce privește achiziția de aplicații software și identificarea sezonalității achizițiilor pe anumite sectoare de activitate sau categorii de aplicații informatice.

Mediile de promovare a studiului sunt Social Media (LinkedIn, Facebook), Direct Mailing, presa de specialitate, publicații de business, medii dedicate conținutului specializat (finanțe, bănci, contabilitate, horeca, transporturi, agricultură etc).

Publicul vizat de acest studiu este creionat de respondenți din companii locale și multinaționale, ce desfășoară activitate pe teritoriul României, utilizatori activi ai aplicațiilor software și cunoscători ai celor mai importante funcționalități ale acestora. Mediul de proveniență vizat este preponderent urban.

Companiile din care provin respondenții sunt companii mici, mijlocii și mari, active, cu experiență în achiziționarea aplicațiilor informatice.

Segmentarea publicului vizat se va face în funcție de nivelul de management și de departamentele ce dețin capacități decizionale sau de influență organizațională și implicare activă în industria în care se încadrează compania reprezentată.

Puteți accesa studiul de aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward