Severina Pascu preia conducerea Europei Centrale şi de Est pentru Liberty Global Robert Redeleanu este numit CEO al UPC România

30 iunie 2015

Începând cu 1 iulie 2015, Severina Pascu, în prezent Director General al UPC România şi Ungaria, este numită Director General al Regiunii Europa Centrală şi de Est. În acest rol, Severina îi succede  lui Betzalel Kenigsztein, care a preluat rolul de Preşedinte şi Chief Operating Officer al operaţiunilor Liberty Global din America Latină şi Caraibe. 

Severina Pascu preia conducerea Europei Centrale şi de Est pentru Liberty Global Robert Redeleanu este numit CEO al UPC România

Începând cu 1 iulie 2015, Severina Pascu, în prezent Director General al UPC România şi Ungaria, este numită Director General al Regiunii Europa Centrală şi de Est. În acest rol, Severina îi succede  lui Betzalel Kenigsztein, care a preluat rolul de Preşedinte şi Chief Operating Officer al operaţiunilor Liberty Global din America Latină şi Caraibe. 

În noul său rol, Severina Pascu va conduce toate operaţiunile Liberty Global din Regiunea Europa Centrala şi de Est, care acoperã Polonia, Ungaria, România, Cehia, Slovacia, inclusiv cele ale operatorilor DTH.

De la 1 iulie 2015, Robert Redeleanu este numit Director General al UPC România. Robert Redeleanu, care are 40 de ani, este Chief Marketing Officer al UPC din 2013, responsabil pentru toate activităţile companiei din departamentele de marketing, vânzări şi comunicare cu clienţii.

“Sunt încântată că Robert Redeleanu va conduce o echipă excelentă şi o companie cu rezultate în creştere. Robert are o carieră marcată de succese şi sunt convinsă că va fi un lider extraordinar pentru UPC România”, a declarat Severina Pascu.

“Preiau o responsabilitate importantă – aceea de a conduce o echipă care a avut performanţe foarte bune pe o piaţă competitivă. Vom continua împreună să implementăm o strategie care a adus companiei aceste rezultate şi, ca întotdeauna, ne vom axa pe a oferi clienţilor noştri produse şi servicii inovative, o experienţă unică şi pasiune pentru excelenţă”, a declarat Robert Redeleanu.

Severina Pascu a fost numită  Managing Director (MD) pentru UPC Ungaria şi UPC România în 2013. Înainte de această numire a fost, din 2011, Director General al UPC România, poziţie care a urmat celei de CFO al companiei, din 2008.  Înainte de UPC, Severina Pascu a fost  Director Corporate Finance pentru CAIB România, şi a avut roluri importante pentru KPMG şi Metromedia International, atât în România cât şi în Marea Britanie.

Robert Redeleanu şi-a început cariera în departamentul de marketing al Unilever South Central Europe. În peste 20 de ani de activitate, Robert Redeleanu a avut o carieră locală şi internaţională, cu experienţă în marketing şi vânzări. Între 2006 şi 2009, a deţinut rolul de Director de Marketing pentru Unilever Rusia, Ucraina şi Belarus. Înainte de a se alătura UPC România, Redeleanu a fost Director General al companiei Scandia Română.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Producătorul jeleurilor Haribo anunță probleme în producție cauzate de o implementare software

O lume întreagă a copiilor și adulților cunoaște gusturile, culorile și textura dulciurilor Haribo, producătorul german fiind un reper al industriei de profil la nivel global. Iată cum a afectat o aplicație software un întreg sistem de producție, transformând un obiectiv de creștere a performanțelor într-un eșec, din care compania și-a revenit cu greu....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward