Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 februarie: cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

11 februarie 2021

Școala de Iarnă GPeC – singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România – se va desfășura exlusiv online în perioada 24-28 februarie și se adresează tuturor celor interesați de a avea un magazin online de succes: antreprenori aflați la început de drum, deținători de magazine online existente, specialiști în marketing, furnizori de servicii e-commerce, tool-uri și platforme, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții de Digital etc.

Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 februarie: cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

Școala GPeC le aduce participanților nu mai puțin de 16 cursuri, dezbateri și exerciții practice cu unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu, toate axate pe sfaturi concrete și aplicabile imediat. Nivelul cursurilor este „Începător / Intermediar”, iar înscrierile sunt în desfășurare până pe data de 19 februarie 2021. 

Taxa de participare este de 349 EUR + TVA/persoană, dar pentru cei care se înscriu până pe 15 februarie la ora 23:59, se aplică un discount de 30 EUR prin Oferta Last Minute acordată de organizatori.

Detaliile complete și înscrierile la Școala de Iarnă GPeC pot fi accesate pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

Școala de Iarnă GPeC în câteva cuvinte

Școala de Iarnă GPeC este – potrivit organizatorilor – mixul perfect între cursuri practice și networking, schimb de experiență, jocuri de team-building și distracție alături de comunitatea oamenilor din online.

Iată, pe scurt, ce îi așteaptă pe participanții Școlii de Iarnă GPeC:

  • Cunoașterea colegilor de curs într-o sesiune de Ice Breaking Online în seara zilei de 24 februarie;
  • 6 ore de cursuri în fiecare din zilele de 25-26-27-28 februarie = 24 de ore de conținut intensiv de E-Commerce și Digital Marketing - totul axat pe tips & tricks și exemple practice de la unii dintre cei mai buni experți din domeniu;
  • Exerciții practice pentru aplicarea cunoștințelor dobândite la cursuri;
  • Serile sunt rezervate discuțiilor libere și dezbaterilor cu invitați speciali care împărtășesc experiențele lor la un pahar cu vin, dar și jocurilor de team-building & networking exclusiv online;
  • Cadru informal, plin de dialoguri deschise și informații practice + multe zâmbete și distracție în mijlocul Comunității GPeC.

Cursurile și trainerii Școlii de Iarnă GPeC

Aflată la a 11-a ediție, Școala GPeC reunește unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce și Marketing Online din România, abordând în cadrul cursurilor subiectele de maxim interes pentru orice afacere online:

  • 30 Tips & Tricks pentru campanii performante de Facebook Ads & Instagram Ads - Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro
  • Facebook & Google Ads: From Zero to Hero - Sebastian Cosmor, Head of Marketing & Partnerships Retargeting BIZ
  • eMAG Seller Academy Case Studies - Florin Filote, Vice President of Sales eMAG Marketplace & Oana Antohe, Seller Performance Manager eMAG
  • Branding de la A la Z - Roxana Hurducaș, Marcomm Auditor & Consultant
  • Cum să faci o campanie performantă de Google Shopping - Cătălin Macovei, Co-Founder MOLOSO
  • Campanii integrate în Google Ads. Cum le abordăm, cum ne uităm la date? - Dragoș Smeu, General Manager Mavericks
  • Launching Your Own Online Marketplace: Collaborative Commerce on VTEX - Cristi Movilă, VTEX Growth Leader
  • eCommerce Growth Formula - Valentin Radu, CEO Omniconvert
  • Analiza SEO a competitorilor: cum poți analiza strategia SEO a unui competitor pentru a-ți adapta propria campanie - Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF
  • Sfaturi practice pentru optimizarea UX (User Experience) și a Ratei de Conversie - Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
  • 21 de tactici pentru atragerea și retenția clienților online - Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag
  • Google Analytics pentru E-Commerce - Eugen Potlog, Founder UX Studio
  • Cele mai comune 3 riscuri GDPR pentru un business online - Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro

Pe lângă cursurile anunțate deja, organizatorii mai pregătesc alte 3 module de curs și dezbatere cu invitați speciali care urmează să fie anunțate în foarte scurt timp.

Desfășurare și costuri

Școala de Iarnă GPeC se va desfășura exclusiv online, pe Zoom, în perioada 24-28 februarie 2021, aceasta putând fi accesată de oriunde, din confortul fotoliului de acasă.

Taxa de înscriere la Școala de Iarnă GPeC este de doar 319 EUR + TVA / persoană pentru cei care se înscriu până pe 15 februarie 2021, ora 23:59. Ulterior, prețul crește la 349 EUR + TVA.

Agenda pe zile și pe ore a Școlii GPeC, alte detalii importante precum și formularul de înscriere pot fi accesate pe website-ul GPeC, în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

GPeC 2021 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Silver Partner: Retargeting

Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments

Eveniment susținut de: Canopy, Debonaire, DWF, GTS, MOLOSO, Postis

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward