SALESmanago integrează reclamele Facebook în procesul de automatizare a acțiunilor de marketing

26 aprilie 2016

SALESmanago anunță implementarea unui modul nou în cadrul instrumentului de marketing, ce integrează anunțurile Facebook direct cu procesul de automatizare a acțiunilor de marketing. Prin utilizarea profilurilor comportamentale și tranzacționale, oamenii de marketing pot atinge mai ușor, într-un mod automatizat și eficient consumatorii sau grupurile de consumatori.

SALESmanago integrează reclamele Facebook în procesul de automatizare a acțiunilor de marketing

SALESmanago anunță implementarea unui modul nou în cadrul instrumentului de marketing, ce integrează anunțurile Facebook direct cu procesul de automatizare a acțiunilor de marketing. Prin utilizarea profilurilor comportamentale și tranzacționale, oamenii de marketing pot atinge mai ușor, într-un mod automatizat și eficient consumatorii sau grupurile de consumatori.

Această integrare a fost concepută pentru a combate dificultatea oamenilor de marketing de a aborda zona de Social Media. Un Studiu realizat în anul 2015, Social Media Examiner Study arată că, în timp ce majoritatea utilizează Facebook pentru acțiunea de marketing, doar 45% dintre ei consideră eficientă prezența lor pe rețeaua de socializare.

Noua soluție de la SALESmanago combină segmente personalizate de public din zona Facebook cu un sistem inteligent, automatizat de management al contactului. Procesul de automatizare a afișării anunțutilor poate fi legat de orice informație colectată de SALESmanago precum: comportamentul utilizatorului website-ului, etapa în care se află un lead sau evenimente externe precum: contactarea reprezentanților de vânzări sau departamentului care se ocupă de relația cu clienții.

Katarzyna Rejdych, analist de produs la SALESmanago Marketing Automation consideră că ,,după analiza competiției și a nevoilor pieței, am ajuns la concluzia că simpla integrare cu anunțurile Facebook nu este de ajuns. Este primul pas în dezvoltarea de noi module, care să permită integrarea cu Facebook, ce include și comunicarea unu-la-unu.”

Se pot construi procese și creații întregi în SALESmanago, fără să fie nevoie de comutare pe panoul Facebook Ads. În cadrul aceluiași sistem se găsesc de asemenea analize complete ale acțiunilor de marketing în Social Media.

SALESmanago este o platformă online de automatizare a acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, ceea ce înseamnă peste 200 de milioane de clienți. Utilizând puterea website-urilor în timp real și a analizelor comportamentului aplicațiilor pentru telefoanele mobile, SALESmanago permite clienților să-și personalizeze e-mail-ul, să creeze conținut dinamic pentru website-urile lor, să întreprindă acțiuni de marketing în Social Media și mobil. Venturebeat a plasat compania SALESmanago pe locul întâi în domeniul automatizării acțiunilor de marketing pe segmentul B2C și SMB.

Companiile interesate de a accesa un demo al soluției sau de a achiziționa instrumentul de marketing integrat pot completa formularul de mai jos.

Aplicații software recomandate

Sistem avansat de trimitere emailuri si newslettere catre baza de date. Numar nelimitat de trimiteri. 

Citește tot arrow_forward

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.   

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Soluţia adoptată de ALTEX și dezvoltată de Druid presupune lansarea a doi asistenţi virtuali (chatboţi), integraţi atât cu sistemul intern de resurse umane, cât şi cu SharePoint şi cu MS Teams.

Soluţia adoptată de ALTEX  și dezvoltată de Druid presupune lansarea a doi asistenţi virtuali (chatboţi), integraţi atât cu sistemul intern de resurse umane, cât şi cu SharePoint şi cu MS Teams.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum alegem aplicația software potrivită de management a depozitelor?

242.000 £/ an – pierderile înregistrate în medie de companiile mari, care nu gestionează eficient depoziteleAproximativ 3000 de ore/an sunt pierdute de angajații depozitelor în activități ineficiente, ce ar putea fi digitalizate cu ajutorul unei aplicații de WMS.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

FAN Courier implementează chatboții dezvoltați de Druid, în vederea automatizării suportului tehnic oferit clienților

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu FAN Courier, liderul pieţei de curierat din Romania, prin care Fan Courier va adopta tehnologia DRUID pentru dezvoltarea de chatboţi şi diversificarea canalelor digitale de comunicare cu clienţii, potrivit unui comunicat de presă....

Citește articolul arrow_forward