SALESmanago este un instrument de tip multichannel, ce acționează în mod integrat pe mai multe platforme distincte, în vederea creșterii ratelor de conversie în contextul acțiunilor personalizate de marketing.
Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media.
Aplicația este utilizată de peste 3500 de companii din 40 de țări. Potrivit Datanyze, SALESmanago face parte din top 6 cele mai bune platforme automatizate de marketing. Fiind una dintre cele mai inovative companii în materie de tehnologie, SALESmanago se numără printre marile rețele care oferă soluții logistice pentru comerțul electronic.
În anul 2015, SALESmanago a înregistrat o creștere de 200%, venituri de 4.2 milioane de dolari și 500 de clienți, iar pentru 2016, compania își propune să-și întărească poziția de lider în rândul aplicațiilor automatizate de marketing pentru e-Commerce și B2C companies.
Care sunt avantajele oferite de aplicația integrată SALESmanago?
- Identificarea vizitatorilor de pe website: sistemul identifică vizitatorii de pe website, sursa vizitelor și cuvintele cheie, vizitele consecutive ale aceluiași utilizator, browser-ul pe care utilizatorul l-a folosit atunci când a accesat website-ul, precum și locația utilizatorilor.
- Monitorizarea utilizatorilor care vizitează website-ul: monitorizarea comportamentului utilizatorului pe acel website/ monitorizarea în timp real, monitorizarea comportamentului utilizatorilor anonimi, monitorizarea utilizatorilor în raport cu newsletter și a istoricului vânzărilor.
- Identificarea companiilor care vizitează website-ul: identificarea surselor și cuvintelor cheie, locația companiilor care vizitează website-ul, generarea de rapoarte săptămânale.
Care sunt beneficiile oferite utilizatorilor?
- Posibilitatea de crea o multitudine e-mail-uri și bannere de recomandare.
- Acces la analiza schimbărilor în profilul și comportamentul consumatorului.
- Posibilitatea de a recomanda utilizatorului produse vizualizate anterior de acesta, prin bannere sau e-mail.
- Măsurarea gradului de atractivitate a unui produs, în vederea identificării trendurilor și pentru a optimiza procedurile.
- Pe baza datelor colectate sistemul realizează o segmentare automată şi iniţiază acţiuni automatizate de marketing pe toate canalele (emailuri şi oferte cu conţinut dinamic, banner, text, formulare, SMS, VMS, Mobile Apps, Google, Facebook, RTB, Call Center & Vânzări directe).
Cea mai avansată tehnologie integrată dedicată acțiunilor de marketing și de vânzări poate fi implementată în doar 30 de minute și o puteți găsi pe www.softlead.ro, prima platformă de tip marketplace, care, din 2015, este reseller oficial al produselor software de tip Marketing Automation SalesManago.
Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț la [email protected].