RTB House continuă expansiunea la nivel global și intră în topul Financial Times - FT1000 dedicat companiilor din tehnologie cu cea mai rapidă creștere

04 martie 2020

Acesta este al treilea an consecutiv când RTB House se află printre companiile cu cea mai rapidă creștere

RTB House continuă expansiunea la nivel global și intră în topul Financial Times - FT1000 dedicat companiilor din tehnologie cu cea mai rapidă creștere

RTB House, companie globală care oferă soluții de ultimă generație de marketing pentru branduri de renume din întreaga lume, anunță că s-a clasat pe poziția 23 la categoria tech, în topul realizat de Financial Times, FT1000. Acesta este al treilea an consecutiv când compania reușește această performanță și este numită în top FT1000.

Acest top este un proiect comun al Financial Times și Statista și este rezultatul a mai multor luni de cercetare, apeluri publice, studiu intens al bazelor de date și contactare directă a zeci de mii de companii. În cele din urmă, dintre milioanele de companii din Europa, a fost creată o listă scurtă, care le cuprinde pe primele 1.000 cu cele mai bune rezultate. Topul a luat în considerare structurile care au avut cea mai mare creștere a veniturilor în perioada 2015 – 2018.

RTB House a atins în 2018 o creștere de până la 1100%, adică 98,7 milioane euro (112,9 M dolari), iar în ultimii 4 ani, numărul angajaților a crescut de la 74 la 377. În prezent, compania operează în mai mult de 70 de țări, unde lucrează cu branduri de top.

„În ultimii ani, la RTB House ne-am concentrat pe dezvoltarea și aducerea pe piață a celor mai bune soluții și inovații tehnologice în domeniul marketingului. Suntem mândri de munca noastră și de faptul că, an după an, creșterea noastră este recunoscută. Motivul pentru care RTB House este una dintre primele companii din lume care aduce tehnologie deep learning într-o astfel de industrie se datorează muncii neobosite a echipei noastre globale, căreia îi mulțumim pentru dedicare și determinare. Suntem încrezători în ceea ce privește următorii ani, când vom continua să creștem, să consolidăm echipa și să oferim specialiștilor din marketing cele mai bune soluții”, a spus Daniel Surmacz, COO la RTB House.

Platforma de deep learning dezvoltată de RTB House este considerată inovatoare pentru întreaga industrie de marketing. După dezvoltarea cu succes a algoritmilor de deep learning prin intermediul campaniilor sale, RTB House s-a provocat din nou atât pe sine, cât și întreaga industrie și a creat AI Marketing Lab, o divizie care pune accentul pe cercetarea și dezvoltarea în general, în domeniul marketingului. Această divizie este distinctă de departamentul de Research&Development al companiei, care se concentrează pe retargetare personalizată.

În egală măsură, RTB House a deschis de curând și Creatives Lab, o unitate care dezvoltă soluții care să ofere clienților o gamă mai variată și cu performanțe mai bune pentru bannerele dinamice, atât pentru display, cât și video, ambele potrivite pentru nevoile de brand ale acestora.

Mai multe informații despre topul FT1000 sunt disponibile aici: www.financialtimes.com

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Gartner: 50% dintre clinici și spitale vor investi în RPA în următorii 3 ani

La nivel global, obiectivele de optimizare a costurilor și a resurselor post pandemia cu COVID-19 vor grăbi adopția tehnologiilor de automatizare robotizată a proceselor (RPA).

Citește articolul arrow_forward
Softlead

6 aplicații software recomandate companiilor ce au între 50-100 de angajați

Specialiștii recomandă ca în perioadele dificile, cum ar fi cele de recesiune sau de pandemie, obiectivele organizaționale să se concentreze în special asupra eficientizării resurselor interne și creșterii productivității.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Numărul utilizatorilor afectați de malware financiar a crescut cu 7% în H1 2019, ajungând la 430.000

Cercetătorii Kaspersky au descoperit că 430.000 de utilizatori s-au confruntat cu programe malware create pentru a fura bani și criptomonede, în prima jumătate a anului 2019 - cu șapte procente mai mult decât în ​​aceeași perioadă a anului trecut. Peste o treime (30,9%) dintre cei afectați sunt companii - dublul cifrei din prima jumătate a anului 2018 (15,3%)....

Citește articolul arrow_forward