Prezi achiziționează start-up-ul Infogram

17 mai 2017

Lansat în Ungaria, Prezi este bine cunoscuta platformă dedicată prezentărilor interactive, care a atras peste 85 de milioane de utilizatori din 2009 și până în prezent, cu peste 325 de milioane de prezentări create în platformă.

Prezi achiziționează start-up-ul Infogram

Lansat în Ungaria, Prezi este bine cunoscuta platformă dedicată prezentărilor interactive, care a atras peste 85 de milioane de utilizatori din 2009 și până în prezent, cu peste 325 de milioane de prezentări create în platformă.

Ieri, Prezi a anunțat achiziția companiei letone Infogram, ce deține o platformă în cloud dedicată creării infograficelor, având în prezent peste 3 milioane de utilizatori. Nu au fost prezentate date referitoare la sumele tranzacției, obiectivele acesteia fiind acelea de a le oferi utilizatorilor Prezi mai multe beneficii și de accelera creșterea companiei.

În acest fel, Prezi va folosi funcționalitățile de vizualizare a datelor și cifrelor, prin integrarea acestora în prezentările pe care userii le pot crea în platformă.

Dezvoltată și lansată în anul 2012, compania letonă Infogram a ridicat runde de finanțare de aproximativ 2 milioane de dolari.

Prezi este o companie aflată în continuă creștere, având în prezent birouri în Budapesta și San Francisco.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward