Previziunile Gartner: piața de Public Cloud va crește încasările cu 17.3% în 2019

17 septembrie 2018

Piața globală a serviciilor de cloud este în continuă extindere, fiind așteptată o creștere cu 17.3% în 2019, ceea ce ar însemna echivalentul a 206.2 miliarde de dolari, comparativ cu 175.8 miliarde în 2018, potrivit estimărilor Gartner.

Previziunile Gartner: piața de Public Cloud va crește încasările cu 17.3% în 2019

Pentru anul acesta, Gartner aștepta o creștere cu aproximativ 21% față de anul anterior.

Segmentul de business cu cele mai importante perspective este dat de IaaS (infrastructure as a service), care este așteptat să crească în anul 2019 cu 27.6%, ajungând la 39.5 miliarde de dolari.

Mai exact, Gartner previzionează faptul că până în anul 2022, 90% dintre companii vor achiziționa servicii de public cloud de tip IaaS și PaaS (Platform as a Service).

Software  as a Service rămâne, cu toate acestea, segmentul cu cea mai mare acoperire a serviciilor în cloud, cu încasări ce se așteaptă să fie evaluate la 85.1 miliarde de dolari în 2019, ceea ce ar însemna o creștere cu 17.8%.

Deși în România încă nu se vorbește prea mult despre piața serviciilor BPaaS (Business Process as a Service), Gartner previzionează și în acest caz o creștere a încasărilor cu 7.9%, echivalentul a 50.3 miliarde de dolari.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward