Pluriva organizează demonstrația live ”Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii” - dedicată managementului vânzărilor

22 Feb 2016

Pluriva organizează la București, în data de 9 martie 2016, conferința ”Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii. Demonstrație LIVE într-un sistem ERP&CRM de nouă generație”.

Pluriva organizează demonstrația live ”Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii” - dedicată managementului vânzărilor

Pluriva organizează la București, în data de 9 martie 2016, conferința ”Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii. Demonstrație LIVE într-un sistem ERP&CRM de nouă generație”.

Evenimentul se adresează în primul rând managerilor de vânzări, dar și directorilor generali, comerciali sau de IT. Conferința se va desfășura la Hotelul Ramada Plaza din București, Sala Asia, în data de 9 martie, începând cu ora 08:45.

Demonstrație live în sistemul ERP & CRM

Evenimentul va fi susținut de către Marius Pascu și Ramona Bobocea - doi dintre cei mai experimentați consultanți ERP în implementarea de soluții integrate de gestiune a afacerii și de rapoarte manageriale. În cadrul conferinței, Marius și Ramona vor efectua o Demonstrație live, în sistemul ERP, a modului în care companiile își organizează fluxul de vânzări. Participarea la eveniment este gratuită, iar accesul se face pe bază de invitație. Toți participanții la ”Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii” vor primi, la sfârșitul demonstrației, câte un cont demo personalizat al soluției Pluriva ERP - valabil timp de 45 de zile.

Speaker-ii principali „Pluriva Sales Tools”

Marius Pascu, Sales Manager și acționar Pluriva, este speaker apreciat la conferințe de business pe teme de tehnologie și coordonator al cursului universitar de sisteme ERP susținut de Pluriva pentru studenții facultăților economice din cadrul universităților ”Titu Maiorescu” și ”Valahia”. Marius Pascu este un cunoscut antreprenor IT, cu o contribuție cheie în conceperea și dezvoltarea soluției integrate de gestiune a afacerii Pluriva ERP.

Ramona Bobocea este unul dintre cei mai experimentați consultanți de implementare ERP - din anul 2005 coordonează și este responsabilă de proiecte de implementare software de gestiune a afacerii la companii de distribuție, retail, servicii și producție. Ramonei i se potrivește perfect rolul de speaker la conferințe de afaceri. Ea a fost profesoară de informatica și, de trei ani, le împărtășește studenților din experiența ei în coordonarea afacerii folosind sistemele ERP – este profesor al cursului de „productivitate, organizare și control”.

”Recuperarea imediată a investiției”

Modulele de <<vânzări>> sunt o componentă esențială a sistemelor informatice de tip ERP & CRM. Prin implementarea lor, managerii responsabili de vânzări câștigă viteză de lucru, agilitate în piață și creșterea satisfacției clienților. Organizăm conferința <<Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii>> sub forma unei demonstrații live, aplicate, a modului concret în care tehnologia lucrează în favoarea firmelor și le ajută să-și îndeplinească obiectivele de business”. - Marius Pascu, Sales Manager și acționar Pluriva.

Demonstrația live va fi susținută în sistemul Pluriva ERP, aplicație software integrată de gestiune a afacerii utilizată de peste 500 de companii de distribuție, retail, producție și servicii profesionale.

Pluriva este o companie IT furnizoare de solutii informatice complete: ERP, dezvoltare software si servicii informatice de business. Scopul Pluriva il constituie eficientizarea modelului de business al clientilor si cresterea performantei si profitabilitatii acestora. Valorile definitorii ale firmei sunt: Inovatia, Flexibilitatea, Profesionalismul si Spiritul de echipa.

Compania numara 60 de angajati, avand competente in analiza, dezvoltare, implementare, suport, servicii de infrastructura software si hardware. Reteaua de parteneri si reprezentanti nationali Pluriva acopera toate judetele tarii si constituie garantia executarii unor servicii de implementare si suport de cel mai inalt nivel.

Sediul central se afla in Bucuresti, locul unde compania a fost infiintata in anul 1998. Pe parcursul celor 14 ani de activitate, Pluriva a proiectat, conceput, dezvoltat si implementat numeroase solutii informatice in beneficiul unor companii cu activitate complexa de distributie, prestari servicii, retail si productie. Parteneriatele Pluriva cu Cisco, IBM, QlikView si Kaspersky Lab, precum si statutul de Microsoft Silver Partener demonstreaza reputatia deosebita de care se bucura compania.

Printre cei mai importanti clienti ai companiei se numara: Grupul Rompetrol, Emporiki Bank, Areva SA, Total Media, Vector International sau Salzgitter Mannesmann SA.

Pluriva isi propune sa devina un lider regional in furnizarea de solutii informatice complete pentru afaceri.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul