Pinterest adaugă o nouă funcționalitate platformei de socializare în direcția comerțului electronic

16 Feb 2015

Una dintre cele mai cunoscute platforme sociale dedicate distribuirii de imagini anunță introducerea butonului specific achiziției de produse (buy), fără a abandona platforma. Lansarea funcționalității este prevăzută pentru următoarele 6 luni ale acestui an, pornind cu o versiune de tip trial.

Pinterest adaugă o nouă funcționalitate platformei de socializare în direcția comerțului electronic

Una dintre cele mai cunoscute platforme sociale dedicate distribuirii de imagini anunță introducerea butonului specific achiziției de produse (buy), fără a abandona platforma. Lansarea funcționalității este prevăzută pentru următoarele 6 luni ale acestui an, pornind cu o versiune de tip trial.

Direcția dedicată dezvoltării acestui segment, prin oferirea posibilității de a cumpăra produse și servicii prin intermediul platformelor de tip Social Media este intens promovată și de Facebook. Trecerea de la o platformă care doar listează produse la una de comerț electronic a însemnat, pentru branduri precum L.L. Bean o creștere a vânzărilor generate prin 5.3 milioane de potențiali consumatori activi.

Conform www.digitaltrends.com, Pinterest va limita utilizarea butonului de cumpărare pentru acel segment de retail-eri care sunt capabili să îndeplinească în timp real și responsabil cerințele achizitorilor.

De asemenea, Pinterest se va concentra tot mai mult asupra versiunii de mobile a platformei, atât prin varianta browser, cât și prin aplicația dedicată, întrucât 75% din traficul constant înregistrat are ca sursă device-uri mobile, precum smartphone-uri sau tablete.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare