Pinterest adaugă o nouă funcționalitate platformei de socializare în direcția comerțului electronic

16 februarie 2015

Una dintre cele mai cunoscute platforme sociale dedicate distribuirii de imagini anunță introducerea butonului specific achiziției de produse (buy), fără a abandona platforma. Lansarea funcționalității este prevăzută pentru următoarele 6 luni ale acestui an, pornind cu o versiune de tip trial.

Pinterest adaugă o nouă funcționalitate platformei de socializare în direcția comerțului electronic

Una dintre cele mai cunoscute platforme sociale dedicate distribuirii de imagini anunță introducerea butonului specific achiziției de produse (buy), fără a abandona platforma. Lansarea funcționalității este prevăzută pentru următoarele 6 luni ale acestui an, pornind cu o versiune de tip trial.

Direcția dedicată dezvoltării acestui segment, prin oferirea posibilității de a cumpăra produse și servicii prin intermediul platformelor de tip Social Media este intens promovată și de Facebook. Trecerea de la o platformă care doar listează produse la una de comerț electronic a însemnat, pentru branduri precum L.L. Bean o creștere a vânzărilor generate prin 5.3 milioane de potențiali consumatori activi.

Conform www.digitaltrends.com, Pinterest va limita utilizarea butonului de cumpărare pentru acel segment de retail-eri care sunt capabili să îndeplinească în timp real și responsabil cerințele achizitorilor.

De asemenea, Pinterest se va concentra tot mai mult asupra versiunii de mobile a platformei, atât prin varianta browser, cât și prin aplicația dedicată, întrucât 75% din traficul constant înregistrat are ca sursă device-uri mobile, precum smartphone-uri sau tablete.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward