Una dintre cele mai cunoscute platforme sociale dedicate distribuirii de imagini anunță introducerea butonului specific achiziției de produse (buy), fără a abandona platforma. Lansarea funcționalității este prevăzută pentru următoarele 6 luni ale acestui an, pornind cu o versiune de tip trial.
Direcția dedicată dezvoltării acestui segment, prin oferirea posibilității de a cumpăra produse și servicii prin intermediul platformelor de tip Social Media este intens promovată și de Facebook. Trecerea de la o platformă care doar listează produse la una de comerț electronic a însemnat, pentru branduri precum L.L. Bean o creștere a vânzărilor generate prin 5.3 milioane de potențiali consumatori activi.
Conform www.digitaltrends.com, Pinterest va limita utilizarea butonului de cumpărare pentru acel segment de retail-eri care sunt capabili să îndeplinească în timp real și responsabil cerințele achizitorilor.
De asemenea, Pinterest se va concentra tot mai mult asupra versiunii de mobile a platformei, atât prin varianta browser, cât și prin aplicația dedicată, întrucât 75% din traficul constant înregistrat are ca sursă device-uri mobile, precum smartphone-uri sau tablete.