Pasiunile și trăirile din spatele aplicațiilor software

02 august 2017

Regatta IT, un eveniment nautic ce reunește aproape 150 de pasionați de tehnologie

Pasiunile și trăirile din spatele aplicațiilor software

„3 din 10 oameni care NU participă la Regatta IT ne întreabă cum ne-a venit ideea”, Softlead

Regatta IT este un eveniment creat din dorința de a consolida relații. Dar acele relații care nu sunt găzduite de sălile hotelurilor sau târgurilor IT, ci într-un mediu natural, acolo unde contează mult mai mult atitudinea, spriritul de echipă, zâmbetele dezinvolte și pantalonii scurți. Regatta IT s-a născut dintr-o dorință de reîntoarcere la puritate și libertate, așa cum poate fi doar sentimentul pe care îl ai la câteva mile de țărmul mării.

Cine participă și de ce?

La Regatta IT sunt înscriși în acest moment peste 100 de participanți din companii precum: Brinel, MReady, Zitec, Roweb, Ness Romania, Executor IT, Software Artist, Softlead, Piticlic, Intelactsoft. Sunt oameni din companii software, ce ocupă poziții de management sau au specializări în programare, resurse umane sau marketing. Doar câțiva dintre ei au noțiuni de navigație (deprinse chiar la prima ediție a Regattei IT), foarte puțini au și cursurile de profil la activ. Ceilalți însă, au doar atitudinea potrivită și suficientă adrenalină cât să dea piept cu marea și cu podiumul.

Care sunt costurile și ce primesc participanții?

Costul de participare este de 125Euro/persoană și include loc pe velier cu skipper profesionist, acces la briefing-ul tehnic și la petrecerea organizată, precum și multe surprize pregătite de organizatori și de parteneri.

Ce trebuie să știe cei care participă la un astfel de eveniment?

Sailing checklist
Ce luăm cu noi la Regatta IT?
  • Spațiul pe veliere este limitat, așadar este recomandată alegerea doar a acelor lucruri personale cu adevărat utile pe mare (evitarea troller-elor de călătorie și alegerea unui rucsac/persoană) - pentru persoanele care au optat pentru cazare pe bărci
  • Echipament alcătuit dintr-o geacă subțire, de preferat impermeabilă – pentru orice eventualitate, mănuși – de ciclism/sailing, ochelari de soare, șepci, pantaloni care să permită flexibilitate în mișcări, pantofi sport, preferabil cu talpă albă și cu aderență bună, exclus încălțăminte cu toc sau platformă. De asemenea, sunt recomandate haine călduroase pentru serile răcoroase sau cu vânt. Și sacii de dormit pentru nopțile de septembrie petrecute pe velier.
  • Pentru persoanele cu potențial rău de mare: Emetiral
  • Aplicarea unei creme cu factor mare de protecție împotriva razelor UV
  • Hidratarea permanentă a participanților la cursă

Fiecare participant la cursă va primi veste de salvare din partea SetSail Nautic School, ce vor fi purtate pe toată perioada ieșirilor pe mare.

Cine susține astfel de evenimente?

În decursul organizării celor două ediții, ne-am apropiat de branduri active prin definiție, companii vii, care susțin nu doar sportul, și ci energia, performanța, inteligența și deschiderea oamenilor din această nișă. Anul acesta, ne sunt alături Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, SetSail, JetBrains, Zitec, LifeHarbour, Wellborn, Internet & Mobile World, Softbinator sau parteneri media precum Agora, Business24, PR Wave, Radar de Media, Ziare.com, TechBox, DevXCamp.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward