Oracle a achiziționat Datalogix

05 ianuarie 2015

La finalul anului 2014, Oracle anunță o achiziție extrem de interesantă, a companiei Datalogix, ce ajută agențiile să afle dacă segmentele de public pe care le vizează prin campanii publicitare ajung să achiziționeze de la rafturile magazinelor produsele pe care le promovează. 

Oracle a achiziționat Datalogix

La finalul anului 2014, Oracle anunță o achiziție extrem de interesantă, a companiei Datalogix, ce ajută agențiile să afle dacă segmentele de public pe care le vizează prin campanii publicitare ajung să achiziționeze de la rafturile magazinelor produsele pe care le promovează. 

Strategia de business este o măsură prin care Oracle încearcă să crească potențialul organizațional și să concureze cu principalii săi adversari, Salesforce și Adobe.

Oracle nu a dorit să ofere informații suplimentare despre termenii financiari ai tranzacției, dar Brian Wieser, Senior Research la Pivotal Research Group, a dezvăluit faptul că estimează o valoare a tranzacției de câteva sute de milioane de dolari.

În comunicatul de presă oficial emis de Oracle, rolul Datalogix este acela de a sprijini specialiștii în marketing să creeze strategii și tactici dezvoltate și implementate în cadrul mai multor canale de promovare, combinând date desprinse din cookie-uri, e-mail-uri, ID-uri de identificare, precum și multe altele. Practic, în acest fel, marketerii vor crea advertising extrem de bine segmentat, crescând vânzările eficiente și calitatea serviciilor prestate pentru consumatori.

Compania Oracle are în acest moment peste 650 de consumatori, din peste 82 din top 100 companii de advertising din Statele Unite ale Americii, cum ar fi PepsiCo, Kraft, Unilever sau Lenovo.

Într-un raport recent publicat de Gartner, “Magic Quadrant for Digital Marketing Hubs,” Oracle este descries ca un lider în ceea ce privește strategia de achiziție a unor business-uri complementare, cum ar fi Eloqua, BlueKai sau Compedium.

Mai multe informații, aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward