Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID

27 Apr 2023

Industria ecommerce este una dintre cele mai profitabile și crește cu o viteză uluitoare. În fiecare azi apar noi magazine online, care le oferă clienților o experiență de shopping din orice colț al lumii.

 Oferă o experiență impecabilă clienților tăi cu chatbot-ul conversațional DRUID

Tehnologia conversațională AI chatbot este una dintre soluțiile adoptate și este o metodă care dă rezultate extrem de bune în relația cu clienții.

Ai un magazin online? Iată cum te poate ajute chatbot-ul DRUID de conversație inteligentă!

1.      Serviciu clienți deschis 24/7

Vă puteți imagina impactul pozitiv asupra clienților dvs. attunci când primesc imediat răspuns la solicitarea avută? La orice oră din zi și din noapte, non-stop, de pe orice device pot vorbi cu un asistent virtual care le poate rezolva cererea.

Avantajul oferit de tehnologia conversațională DRUID este faptul că înțelege oamenii datorită inteligenței artificiale pe care se bazează și, fiindcă învață constant, are un limbaj uman.

Practic, puneți la dispoziția clientului un asistent virtual disponibil tot timpul, care are mereu atitudine pe care o doriți, nu se enervează și oferă clientului o experiență plăcută.

Chatboții AI le pot răspunde clienților cu privire la identificarea comenzii, întrebări diverse, solicitări legate de plată și multe altele. Când e cazul, pot direcționa automat solicitările mai complexe, către un coleg uman 😊, în departamentul potrivit.

2.      Sprijină creșterea vânzărilor

Chatboții inteligenți sunt eficienți și în comunicarea cu potențialii clienți. Cu ajutorul lor, aveți posibilitatea de a interacționa automat cu cei care accesează magazinul online, prin intermediul chestionarelor, a jocurilor amuzante sau a întrebărilor pe care asistentul virtual le adresează.

Mai mult, asistentul virtual poate facilita căutările în magazinul online, pe baza preferințelor, a intereselor sau a informațiilor demografice.

Este o metodă eficientă de a construi relații de durată cu viitorii clienți, oferindu-le o experiență personalizată de shopping.

3.      Câștigă timp pentru echipa ta prin automatizare

Comunicarea intermediată de un chatbot AI de obicei rezolva solicitări care se repetă de la un client la altul și oferă aceleași răspunsuri la întrebările frecvente și direcționează. Practic, preia un proces comunicațional repetitiv, care în mod normal ar fi susținut de o persoană.

Prin transferul acestei activități către un asistent inteligent, echipa de serviciu clienți va câștiga timp prețios pe care îl va putea folosi pentru rezolvarea unor spețe mai complexe.

Bătălia pe clienți este aprigă, motiv pentru care companiile de ecommerce fac eforturi pentru a se diferenția de concurență prin oferte, calitatea produselor și, mai ales, prin servicii impecabile.
Automatizarea vine în sprijinul retailerilor pentru a-i ajuta să crească satisfacția clienților.

Angajații vor fi mai productivi, vor putea rezolva eficient solicitările sensibile și vor fi mai motivați deoarece nu vor mai fi responsabili de comunicarea plictisoare, repetitivă, preluată acum de chatboți.

Pe scurt, cu chatbot-ul DRUID angajații câștigă timp pentru activitatea lor, compania reduce costurile, iar clienții se bucură de servicii impecabile.

4.      Simplificarea procesului de comandă

Cu cât procesul de achiziție din site este mai facil, cu atât șansele să fie finalizată comanda cresc. Cum îi putem ajuta pe clienți să nu abandoneze coșul de cumpărături? Simplu! Chatboții inteligenți îi pot asista în completarea datelor de achiziție, de livrare și chiar îi pot redirecționa către alte pagini.

După plasarea comenzii, clienții au nevoie să poată afla în orice moment statusul comenzii lor și asta cât mai simplu posibil.  Din nou, chatboții sunt la datorie, oferindu-le clienților instant detalii despre locația coletului, data de primire sau chiar contactul curierului.

Platforma Druid oferă asistenți virtuali ce pot fi folosiți în procesele de asistență clienți, vânzări, marketing, resurse umane sau financiar-contabilitate. Disponibilitatea acestora de 24/7 susține eficientizarea afacerii și crește calitatea serviciilor oferite clienților, respectiv creșterea productivității și performanței angajaților. Serviciile oferite de platforma Druid sunt destinate atât clienților interni ai companie, cât și celor externi, fiind disponibile via web.

DRUID este partenerul Sostenia pentru tehnologia conversațională AI Chatbot și împreună ajutăm companiile să obțină mai mult cu mai puțin.

Cu peste 15 de ani de experiență în afaceri digitale, ajutăm companiile de toate dimensiunile să performeze într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.

Avem o echipă profesionistă, specializată pe analiză de business, implementare și dezvoltare software.

Ne bazăm doar pe soluții mature, recunoscute la nivel internațional, de tip ERP, RPA, ChatBoți Inteligenți, BI sau TMS.

  • Automatizăm procese cu ajutorul Roboților Software UiPath și a ChatBoților inteligenți DRUID;
  • Asigurăm Transformarea Digitală completă prin suita de aplicații SAP;
  • Suntem Odoo Gold Partner, soluție ERP completă care asigură digitalizarea fluxului operațional;
  • Sostenia a fost numită Europe Best Starter în 2022

În procesul de Transformare Digitală, asigurăm toate etapele necesare:

1. Mapăm Procesele de Business

Obținem transparență maximă pe fiecare proces și propunem acțiuni măsurabile de  de îmbunătățire

2. Calculăm IGD-ul

Indexul Gradului de Digitalizare ne arată în ce măsură compania ta a atins digitalizarea.

3. Plan complet de Transformare Digitală

Venim cu un plan complet de acțiuni măsurabile pentru transformarea digitală a companiei tale.

4. Implementare software

Indiferent de complexitatea nevoilor companiei tale, avem expertiza necesară pentru a implementa soluțiile software potrivite.

5. Dezvoltare Software

Dacă fluxul operațional o impune, putem customiza soluțiile software sau putem dezvolta aplicații de la 0.

6. Suport Tehnic

La finalul procesului de implementare, echipa noastră vă stă la dispoziție pentru suport tehnic și mentenanță.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Revoluționarea comunicării, relației cu clienții și eficienței operaționale

GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, lider de piață pe acest segment în CEE. În prezent, organizația numără aproximativ 300 de angajați, activează în țări precum România,...

Citește articolul