După 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunță planurile de investiții pentru următorii trei ani. Strategia companiei-mamă a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologică, creștere dinamică în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.
Pentru atingerea acestor obiective, bugetul total prevăzut pentru investițiile în cercetare și dezvoltare, în perioda 2014-2016, este estimat să ajungă la 5 milioane euro. Extinderea departamentului R&D a început deja, cu o creștere planificată a numărului de angajați cu 50%. Noile produse se vor focaliza pe adăugarea de valoare, creșterea competitivității și susținerea creșterii clienților internaționali ai Entersoft. Concret, produsele aflate în extindere și dezvoltare sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, Warehouse Management System etc. Mai mult, toate produsele de bază ale companiei vor fi livrate atât pentru a fi instalate local (on premises), cât și din cloud sau în regim de Software ca Serviciu (SaaS) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate.
Departamentul R&D al Entersoft a finalizat deja dezvoltarea versiunii a cincea a Entersoft Business Suite. Produsul de bază al Entersoft vizează îmbunătățirea abilității clienților de a derula afaceri internaționale, cu module care permit operarea eficientă pe piețele externe. Planurile de dezvoltare ale Entersoft au în vedere și intensificarea activității pe verticale economice precum producție, transporturi, instituții private de învățâmânt, cu soluții și produse care vor aduce clienților valoare adăugată în creșterea competitivității.
Extinderea internațională a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft încă de la început. Alături de Atena, compania operează birouri la Sofia și București, iar din septembrie 2014 și în Dubai, după doi ani de prezență prin parteneri locali. În mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate din piețe externe.
Entersoft este listată la Bursa din Atena și în ultimii ani a achiziționat companii precum Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft și Alpha Software Solutions, pentru a-și consolida poziția în servicii, comerț electronic, soluții informatice pentru educație și sector public.