Noi cumpărători pentru magazinele online

29 iunie 2014

Dacă, în general, numărul celor care cumpără online este în continuă creștere, un segment de public considerat irelevant, cel al adolescenților, pare să devină unul extrem de semnificativ la nivelul pieței active de consum. Mai mult decât atât, băieții sunt cei care îngroașă rândurile cumpărătorilor tot mai activi, conform Business Insider.

Dacă, în general, numărul celor care cumpără online este în continuă creștere, un segment de public considerat irelevant, cel al adolescenților, pare să devină unul extrem de semnificativ la nivelul pieței active de consum. Mai mult decât atât, băieții sunt cei care îngroașă rândurile cumpărătorilor tot mai activi, conform Business Insider.

Astfel, 86% dintre băieții adolescenți (la nivel internațional) au inițiat cumpărături online în primăvara acestui an, comparativ cu 72%, așa cum arătau cifrele anului trecut.

Cele mai importante platforme care atrag băieții tineri sunt Amazon (34%) și eBay (8%), în timp ce fetele urmăresc cu interes magazinele online de fashion.

Avantajele plății rapide, creșterea acțiunilor de securitate a tranzacțiilor și procesarea în timp extrem de scurt a comenzilor sunt cele care conving tot mai mulți consumatori să înlocuiască magazinele tradiționale cu cele online. De asemenea, campaniile de promovare și de discount sunt mult mai des întâlnite în cazul platformelor de e-commerce decât în magazinele fizice.

Industria plăților electronice: noi jucători, noi învinși

Ecosistemul plăților electronice, care au în prim plan cardurile de cumpărături înseamnă mult mai mult decât branduri internaționale precum MasterCard, American Express sau Visa.

Este vorba despre un set de jucători ai acestei industrii, care include procesatori de plăți, intermediari, cei care facilitează dezvoltarea tehnologică sau cei care oferă servicii ce sprijină companiile în procesele de implementare a sistemelor noi de plată.

Un articol publicat recent în publicația de business Business Insider aduce în discuție una dintre cele mai noi tendințe din Silicon Valley, și anume anticiparea unei nevoi în această direcție. Acesta este și motivul pentru care companii din zonă au decis să se implice activ și să creeze noi competitori pentru brandurile deja existente, introducând servicii dedicate pentru zonele online, mobile sau pentru serviciile bazate pe cloud.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward