Noi cumpărători pentru magazinele online

29 Jun 2014

Dacă, în general, numărul celor care cumpără online este în continuă creștere, un segment de public considerat irelevant, cel al adolescenților, pare să devină unul extrem de semnificativ la nivelul pieței active de consum. Mai mult decât atât, băieții sunt cei care îngroașă rândurile cumpărătorilor tot mai activi, conform Business Insider.

Noi cumpărători pentru magazinele online

Dacă, în general, numărul celor care cumpără online este în continuă creștere, un segment de public considerat irelevant, cel al adolescenților, pare să devină unul extrem de semnificativ la nivelul pieței active de consum. Mai mult decât atât, băieții sunt cei care îngroașă rândurile cumpărătorilor tot mai activi, conform Business Insider.

Astfel, 86% dintre băieții adolescenți (la nivel internațional) au inițiat cumpărături online în primăvara acestui an, comparativ cu 72%, așa cum arătau cifrele anului trecut.

Cele mai importante platforme care atrag băieții tineri sunt Amazon (34%) și eBay (8%), în timp ce fetele urmăresc cu interes magazinele online de fashion.

Avantajele plății rapide, creșterea acțiunilor de securitate a tranzacțiilor și procesarea în timp extrem de scurt a comenzilor sunt cele care conving tot mai mulți consumatori să înlocuiască magazinele tradiționale cu cele online. De asemenea, campaniile de promovare și de discount sunt mult mai des întâlnite în cazul platformelor de e-commerce decât în magazinele fizice.

Industria plăților electronice: noi jucători, noi învinși

Ecosistemul plăților electronice, care au în prim plan cardurile de cumpărături înseamnă mult mai mult decât branduri internaționale precum MasterCard, American Express sau Visa.

Este vorba despre un set de jucători ai acestei industrii, care include procesatori de plăți, intermediari, cei care facilitează dezvoltarea tehnologică sau cei care oferă servicii ce sprijină companiile în procesele de implementare a sistemelor noi de plată.

Un articol publicat recent în publicația de business Business Insider aduce în discuție una dintre cele mai noi tendințe din Silicon Valley, și anume anticiparea unei nevoi în această direcție. Acesta este și motivul pentru care companii din zonă au decis să se implice activ și să creeze noi competitori pentru brandurile deja existente, introducând servicii dedicate pentru zonele online, mobile sau pentru serviciile bazate pe cloud.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul