MiniCRM dublează numărul de clienți în România

22 mai 2018

MiniCRM, furnizor de soluții pentru creșterea vânzărilor, a depăşit 200 de clienţi în România, cu o rată de reînnoire a abonamentului de 95%, ceea ce arata că utilizarea unui sistem CRM în cloud  devine alegerea standard pentru companiile mici şi medii.

MiniCRM dublează numărul de clienți în România

53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS, libertatea de a face business oriunde şi oricând fiind foarte apreciată. Creşterea înregistrată are la bază nevoia existentă în piaţa locală pentru un sistem CRM performant dar şi accesibil financiar, precum şi activitatea de consultanţă derulată de MiniCRM. Compania organizează permanent ateliere de lucru care evidențiază impactul utilizării unei CRM asupra creşterii vânzărilor şi îmbunatăţirii relaţiilor cu clienţii, în principalele oraşe din ţară. În 2017, MiniCRM a deschis o reprezentanță la Cluj-Napoca, iar echipă locală este formată din nouă specialişti în consultanță şi implementare.

 „Clienţii reprezentativi pentru MiniCRM România au între 15 și 30 de utilizatori în sistem şi provin preponderent din domeniile servicii, comerț și distribuţie. Am depăşit deja un număr de 200 de clienţi activi și câștigâm o cotă relevantă de piață , pe măsură ce antreprenorii români înțeleg beneficiile utilizării unui sistem CRM în cloud. Ca tendință, am remarcat creșterea numarului de utilizatori care folosesc aplicațiile mobile MiniCRM pentru Android și iOS, precum și o diversificare sectoarelor economice. Companiile romaneşti mici şi medii au nevoie de o soluţie performantă pentru creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii, iar MiniCRM îi ajută în acest proces, la un cost foarte accesibil, similar găzduirii unui website,” afirmă Ioana Bândac, Country Manager, MiniCRM România.

În România, multe companii mici şi medii folosesc fişierele de tip excel pentru gestiunea relaţiilor cu clienţii şi a vânzărilor, ceea ce afectează eficiența şi mobilitatea utilizatorilor, precum şi acurateţea înregistrărilor. Aceste companii au o productivitate redusă și riscă să iasă din piață într-un orizont de câțiva ani. Conform unui analize a Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, doar una din cinci astfel de companii reuseste să facă export și doar 42,75% ating o existență de peste 15 ani. Companiile mici și medii au nevoie de modernizarea sistemului informatic și digitalizarea proceselor de business. Un sistem CRM în cloud, precum MiniCRM, permite automatizarea operaţiunilor de vânzări, marketing şi suport, la un cost echivalent cu abonamentul lunar de telefonie mobilă. Conform analiştilor de la iScoop.eu soluțiile de tip cloud reprezintă principalul factor de creștere al pieţei CRM în Europa.

 

Aplicații software recomandate

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Citește tot arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Citește tot arrow_forward

Aplicatia CRM Simplio este solutia optimizata si creata special pentru orice tip de business. Hai sa ne cunoastem, sa putem face impreuna lucruri frumoase si utile!

Citește tot arrow_forward

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Citește tot arrow_forward

Symbio este o parte esențială a strategiei companiei și prezintă o imagine unitară a partenerilor, gestionează și automatizează procesele interne și oferă rapoarte personalizate.

Citește tot arrow_forward

Produsul Green CRM se adreseaza companiilor care ofera servicii si isi doresc o evidenta sigura asupra managementului relatiei cu clientii lor.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cisco lansează SecureX, cea mai extinsă platformă de securitate în cloud

Numărul de oameni care lucrează de la distanță este în continuă creștere, iar specialiștii CISO pot utiliza SecureX pentru a obține o vizibilitate completă la nivelul produselor de securitate Cisco, pot automatiza fluxurile de lucru și elimina rapid amenințările de securitate

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions pentru GPeC. Cercetarea a fost derulată în perioada Martie-Octombrie 2020, pe un eșantion reprezentativ pentru mediul urban, iar datele au fost c...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum să lucrezi mai inteligent când ai muncă de teren?

Cu sau fără pandemie, numeroase categorii profesionale nu pot opta pentru telemuncă. Pentru specialiștii a căror prezenţă pe teren este indispensabilă, exista însă SAP Business One Service, o aplicație mobilă care simplifică activitatea şi limitează interacțiunile fizice. 

Citește articolul arrow_forward