În cadrul proiectului, Fundația Telekom Romania a furnizat echipamentele necesare pentru dezvoltarea sistemului informatic destinat gestionării pacienților. Sistemul integrează echipamente precum: monitoare TV, tablete, routere și imprimante de ultimă generație.
În plus, Fundația Telekom a modernizat spațiul de așteptare din spital cu mobilier special pentru copii și coșuri pentru colectarea selectivă a deșeurilor.
Numărul record de pacienți care s-au prezentat în ultimii ani la ambulatoriul de Ortopedie și Chirurgie Pediatrică din cadrul spitalului, peste 250 de prezentări pe zi, a făcut ca experiența pacienților să devină neplăcută, iar timpul mare de așteptare, de peste 2-3 ore, să dăuneze calității serviciilor medicale oferite. Astfel, MediWeb asigură o mai bună organizare internă și o gestionare integrată a informațiilor specifice circuitului pe care pacienții trebuie să-l urmeze în unitatea medicală.
Fiecare pacient care se prezintă în ambulatoriu primește un număr de ordine arondat de sistem, pe care îl va utiliza în tot circuitul și care îi va permite să-și păstreze ordinea în accesarea serviciilor medicale.
„Cu ajutorul tehnologiei, spitalele pot beneficia astăzi de soluții eficiente pentru a putea oferi pacienților servicii medicale de calitate. Ne bucurăm să fim parte din această inițiativă și ne dorim ca demersul nostru să nu rămână singular. Suntem convinși că aceste funcționalități, disponibile în premieră într-un spital public din România, vor crește calitatea actului medical prin diminuarea timpului de așteptare, acces rapid la istoricul pacientului și prin facilitarea comunicării interne. Beneficiile sunt multiple, atât pentru pacienți, cât și pentru spital”, a declarat Ionela Paunică, Director Executiv, Fundația Telekom Romania și Expert PR, Telekom Romania.