MavenHut vinde Solitaire Arena către americanii de la RockYou

20 iulie 2015

Un pas extrem de important pentru industria de gaming și pentru segmentul start-up-urilor din România vine de la MavenHut prin anunțul oficial al licențierii celor mai bune produse ale sale, Solitaire Arena și Solitaire 3 Arena prin compania RockYou. RockYou este o companie din San Francisco ce deține o comunitate de 92 de milioane de jucători activi.

MavenHut vinde Solitaire Arena către americanii de la RockYou

Un pas extrem de important pentru industria de gaming și pentru segmentul start-up-urilor din România vine de la MavenHut prin anunțul oficial al licențierii celor mai bune produse ale sale, Solitaire Arena și Solitaire 3 Arena prin compania RockYou. RockYou este o companie din San Francisco ce deține o comunitate de 92 de milioane de jucători activi.

Conform Business Cover, MavenHut, companie integral românească, vinde trademark-ul pentru cele două titluri, dar codurile sursă pentru aplicații vor fi doar licențiate. În acest fel, compania își permită să extindă franciza de Soitaire și să se concentreze pe zona de mobile. Până în acest moment, compania nu a anunțat nicio valoare pentru tranzacția realizată.

Acest tip de tranzacție este făcută în premieră în România: "În general, oamenii vin, cumpără activele și le interzic vânzătorilor să mai facă produse similare. Sau au tot felul de clauze de necompetitivitate", Cristi Badea, Co-Founder MavenHut. Sursa: Forbes Romania

Pentru România, pasul este unul extrem de important, ridicând ștacheta industriei locale de gaming și beneficiind de toate datele pentru ascensiuni ulterioare, întrucât MavenHut păstrează după această tranzacție veniturile și echipa (30 de oameni).

Jocurile ce poartă însemnele brandului MavenHut au fost instalate de peste 35 de milioane de ori pe platforme Facebook și pe cele dedicate device-urilor mobile, având 1.5 milioane de utilizatori zilnici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward