Marketing & Sales la puterea Lead

13 nov. 2015 13 nov. 2015

Generarea automatizată a lead-urilor, gestionarea, crearea previziunilor de acțiune și stabilirea indicatorilor de performanță au devenit instrumente tot mai des folosite nu doar de oamenii de vânzări, ci și de companii sau de rețelele sociale.

Marketing & Sales la puterea Lead

Generarea automatizată a lead-urilor, gestionarea, crearea previziunilor de acțiune și stabilirea indicatorilor de performanță au devenit instrumente tot mai des folosite nu doar de oamenii de vânzări, ci și de companii sau de rețelele sociale. Nu cu mult timp în urmă, Facebook anunța lansarea unor noi tipuri de anunțuri, cele de tip Lead Generation Ads în Facebook Ads sau cele implementate de Slideshare.com.

Din punctul de vedere al experienței Softlead, prin tipologia lead-urilor generate până în prezent, acestea au la bază modulul de colectare dedicat, accesibil în cadrul platformei. Extrem de interesantă este, însă,  punerea în paralel a tipurilor de aplicații căutate frecvent online, direct în platformă – prin analiza datelor din Google Analytics – și datele culese direct din modulul de gestionare a lead-urilor care, confirmă, practic, o nevoie reală a pieței de consum.

Cerințele de soluții software din categoria celor specializate pentru Managementul documentelor sunt comune pentru ambele canele de informare, fiind un punct de maxim interes atât pentru vizitatorii platformei (din punctul de vedere al informării), cât și din accesarea Modului de generare a lead-urilor.

Care sunt cele mai vizitate și solicitate aplicații software conform Google Analytics și modului de generare de lead-uri Softlead?

Statistica a fost făcută pentru ultimele 100.000 de afișări din cadrul platformei Softlead.

Previziuni 2016. Trenduri ale industriei software

Messaging Apps – The new Social Media

Extrem de folosite în prezent pe toate device-urile mobile și nu numai, aplicațiile cu rol de comunicare prin mesaje vor fi noile instrumente de tip Social Media. Capacitatea de conectare rapidă, posibilitatea viralizării unei acțiuni prin aceste medii, toate oferă perspective de creștere în contextul B2B. Companiile deja au exprimat un apetit crescut pentru cele mai cunoscute și folosite aplicații de Instant Messaging (Facebook Messenger, Twitter, WhatsApp, și, mai nou, Instagram).

Noi modele de business

În tehnologie, modelele de business sunt adaptate dinamicii industriei, capacităților infrastructurii și previziunilor ce reies din direcțiile valide ale companiilor. Așadar, pentru 2016, sunt așteptate inovări în zona unor noi clase de modele de afaceri bazate pe tehnologii inteligente dedicate automatizării, modulelor de tip Analytics avansat și Big Data.

În continuare, vom vorbi mult despre cyber security, IoT, device-uri la purtător și puțin despre intimitate în lumea digitală.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!