Utilizatorii de internet încarcă aproximativ 100 de ore de videoclip-uri pe YouTube la fiecare 60 de secunde şi distribuie peste 4,75 miliarde de conţinuturi pe Facebook la fiecare 24 de ore.
Cu o acoperire atât de mare a internetului la nivel mondial, şansele unei afaceri de a deveni cunoscută prin intermediul acestuia sunt considerabil ridicate, asta bineînţeles cu ajutorul unei strategii de marketing foarte bine puse la punct.
Cu toţii ne dorim să aflăm care sunt caracteristicile specifice unei campanii virale şi cum realizăm o campanie de marketing care să stârnească interesul publicului.
MarkDay este o conferinţă de marketing digital care reuneşte la fiecare ediţie speakeri naţionali şi internaţionali, specialişti cu o vastă experienţă în domeniu, care vin pregătiţi cu răspunsuri la întrebările publicului prezent.
Adelina Oprea este Marketing Manager la La Redoute şi va fi prezentă în data de 31 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj – Napoca, pentru a împărtăşi cu audienţa MarkDay secretele unei campanii virale.
Va vorbi despre ce sunt campaniile virale şi va exemplifica cu cele mai populare campanii ale magazinelor online din România.
De asemenea, vom afla care este momentul potrivit pentru a realiza o campanie ce se doreşte a deveni virală, dar mai ales cum se realizează o astfel de campanie. Adelina va veni pregătită cu soluţii şi idei de campanii cu o aplicabilitate imediată în cazul unui magazin online.
Dacă vrei să afli ce sunt Campaniile Real Time Marketing sau Campaniile Social Media Crisis, dar mai ales cum te poţi folosi de acestea pentru a creşte notorietatea business-ului tău vino la o întâlnire cu Adelina Oprea. Vei afla cum să măsori impactul unei campanii virale şi care sunt caracteristicile specifice unei campanii virale în cazul unui magazin online cu avantajele şi dezavantajele sale.
Au mai rămas doar 3 săptămâni până la cea de-a doua ediţie a Conferinţei de Marketing Digital MarkDay. Înregistrează-te acum pentru a beneficia de o reducere de 30 %!