Magazin online Magento pentru start-up-uri de la Innobyte – MAGSTORIA

09 iunie 2015

INNOBYTE pune la dispoziția companiilor care doresc să își deschidă un magazin online MAGSTORIA – soluția completă pentru comerț online, dezvoltată pe platforma Magento, care integrează toate instrumentele necesare desfășurării activității încă de la lansare: plată online prin PauY, livrare prin Fan Courier și integrare cu eMAG Marketplace.

INNOBYTE pune la dispoziția companiilor care doresc să își deschidă un magazin online MAGSTORIA – soluția completă pentru comerț online, dezvoltată pe platforma Magento, care integrează toate instrumentele necesare desfășurării activității încă de la lansare: plată online prin PauY, livrare prin Fan Courier și integrare cu eMAG Marketplace.

INNOBYTE pune la dispoziția companiilor care doresc să își deschidă un magazin online MAGSTORIA – soluția completă pentru comerț online, dezvoltată pe platforma Magento, care integrează toate instrumentele necesare desfășurării activității încă de la lansare: plată online prin PauY, livrare prin Fan Courier și integrare cu eMAG Marketplace.

MAGSTORIA reprezintă un magazin online “la cheie” a cărui implementare durează maxim 5 zile, dezvoltat pentru a răspunde tendinței de creștere a comerțului online din România și se adresează exclusiv acestei piețe. Clienții care achiziționează MAGSTORIA beneficiază de o serie de extensii incluse în pachetul de bază și prețuri preferențiale pentru extensii adiționale dezvoltate de INNOBYTE care să susțină promovarea produselor și dezvoltarea ulterioară a magazinului. Condiții contractuale preferențiale sunt acordate și pentru încheierea parteneriatelor cu PayU și Fan Courier pentru magazinele dezvoltate cu MAGSTORIA.

“Având peste 9 ani de experiență în dezvoltarea de magazine online pentru companii mari precum Fashion Days, Altex sau iStyle, dorim să oferim și companiilor la început de drum sau care nu au încă un magazin online, posibilitatea de a profita de un canal de vânzări aflat în plină expansiune. Practic, Magstoria este magazinul online prin care noi, cei de la Innobyte, aducem experiența enterprise către companiile mici și mijlocii din România.

Și nu oferim doar un simplu magazin online, ci o platformă accesibilă, ușor de utilizat, care are toate funcționalitățile necesare pentru a desfășura această activitate – plata electronică, livrare prin curierat rapid si facilitatea de integrare cu eMAG Marketplace, ceea ce aduce beneficii semnificative unei companii la început de drum.” Cătălin Bordei, Director Operațiuni, Innobyte

Pentru a îmbunătăți experiența clienților, magazinele MAGSTORIA sunt dezvoltate cu design responsive, permițând accesul de pe orice fel de dispozitiv (PC, laptop, tableta sau telefon mobil), cu posibilitatea de a opta pentru una dintre cele 22 teme care pot fi vizualizate pe http://demo.magstoria.ro. Magazinul permite facturarea conform legislației din România, direct din platforma de administrare.

Celelalte extensii incluse în pachetul de bază MAGSTORIA facilitează publicarea produselor în comparatoarele de prețuri (compari.ro, price.ro, shopmania.ro), crearea și gestionarea campaniilor de promovare în homepage sau în secțiuni dedicate ale site-ului, acordarea de review-uri de către clienți și clasificarea produselor în funcție de criterii definite de companie. MAGSTORIA permite încărcarea fotografiilor pentru produsele din magazin și direct din Cloud sau din conturile de social media.

“Cu Magstoria susținem comerțul online din România și dorim să impunem standardele de calitate ale Innobyte și cele ale secolului 21 în această piață.” Cătălin Bordei, Director Operațiuni, Innobyte

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward