Liderul mondial de soluții software SAP: o nouă strategie de creștere a vânzărilor pentru serviciile de cloud, provenite din sectorul IMM-urilor

15 Dec 2016

Liderul mondial pe piața de soluții software de business și tehnologie a inițiat în luna august a acestui an un program - Cloud Choice Profit - prin care să își externalizeze echipa de vânzări către partenerii săi, în vederea distribuirii serviciilor software către sectorul IMM-urilor. Astfel, SAP a început să ofere celor 15.000 de parteneri software o parte din profitul său legat de serviciile de cloud  - 20% din valoarea totală a contractului

Liderul mondial de soluții software SAP: o nouă strategie de creștere a vânzărilor pentru serviciile de cloud, provenite din sectorul IMM-urilor

Vrem să devenim liderul pentru aplicațiile de business în cloud, susține Karl Fahrbach, director al programului Cloud Choice, în cadrul companiei software SAP, iar decizia de externalizare a echipei de vânzări este alegerea principală în scopul îndeplinirii acestui obiectiv. Strategia noastră pune partenerii pe primul plan. Aceștia ne oferă scalabilitate, adaugă Fahrbach.

Liderul mondial pe piața de soluții software de business și tehnologie a inițiat în luna august a acestui an un program - Cloud Choice Profit - prin care să își externalizeze echipa de vânzări către partenerii săi, în vederea distribuirii serviciilor software către sectorul IMM-urilor. Astfel, SAP a început să ofere celor 15.000 de parteneri software o parte din profitul său legat de serviciile de cloud  - 20% din valoarea totală a contractului încheiat, per partener, în plus față de profitul generat de integrarea cu alte soluții sau servicii de suport furnizate, ca modalitate de recompensare a efortului de a ajuta business-urile să migreze de la sistemele tradiționale, la soluțiile informatice în cloud.

În luna decembrie, SAP a anunțat extinderea programului inițial prin Cloud Choice Referral – prin care compania acordă comisioane (10% din profitul provenit din soluțiile în cloud, după încheierea contractelor) către orice tip de business, partener sau nu, ce îi furnizează lead-uri valide, care să genereze vânzări de servicii de cloud. 
Opțiunea de Cloud Choice Referral acoperă, pe lângă alte servicii, vânzările de soluții ERP Cloud (Enterprise Resource Planning) și HCM Cloud (Human Capital Management). Pe piața IMM-urilor, SAP estimează valoarea netă provenită din contracte pentru soluții HCM Cloud la 30.000 de euro, iar profitul provenit de la aplicațiile ERP Cloud, este de aproximativ 25.000 euro. 10% din acesta se poate duce către companiile suficient de rapide încât să furnizeze către SAP un lead care să rezulte într-o achiziție.

În schimbul recompenselor generoase, liderul mondial pe piața soluțiilor software se așteaptă la mai mult suport din partea partenerilor și la o creștere substanțială a vânzărilor, provenite atât de la aceștia, cât și de la alte business-uri (referrals) care să trimită către SAP lead-uri valide, generatoare de vânzări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul