Liderul mondial de soluții software SAP: o nouă strategie de creștere a vânzărilor pentru serviciile de cloud, provenite din sectorul IMM-urilor

15 decembrie 2016

Liderul mondial pe piața de soluții software de business și tehnologie a inițiat în luna august a acestui an un program - Cloud Choice Profit - prin care să își externalizeze echipa de vânzări către partenerii săi, în vederea distribuirii serviciilor software către sectorul IMM-urilor. Astfel, SAP a început să ofere celor 15.000 de parteneri software o parte din profitul său legat de serviciile de cloud  - 20% din valoarea totală a contractului

Liderul mondial de soluții software SAP: o nouă strategie de creștere a vânzărilor pentru serviciile de cloud, provenite din sectorul IMM-urilor

Vrem să devenim liderul pentru aplicațiile de business în cloud, susține Karl Fahrbach, director al programului Cloud Choice, în cadrul companiei software SAP, iar decizia de externalizare a echipei de vânzări este alegerea principală în scopul îndeplinirii acestui obiectiv. Strategia noastră pune partenerii pe primul plan. Aceștia ne oferă scalabilitate, adaugă Fahrbach.

Liderul mondial pe piața de soluții software de business și tehnologie a inițiat în luna august a acestui an un program - Cloud Choice Profit - prin care să își externalizeze echipa de vânzări către partenerii săi, în vederea distribuirii serviciilor software către sectorul IMM-urilor. Astfel, SAP a început să ofere celor 15.000 de parteneri software o parte din profitul său legat de serviciile de cloud  - 20% din valoarea totală a contractului încheiat, per partener, în plus față de profitul generat de integrarea cu alte soluții sau servicii de suport furnizate, ca modalitate de recompensare a efortului de a ajuta business-urile să migreze de la sistemele tradiționale, la soluțiile informatice în cloud.

În luna decembrie, SAP a anunțat extinderea programului inițial prin Cloud Choice Referral – prin care compania acordă comisioane (10% din profitul provenit din soluțiile în cloud, după încheierea contractelor) către orice tip de business, partener sau nu, ce îi furnizează lead-uri valide, care să genereze vânzări de servicii de cloud. 
Opțiunea de Cloud Choice Referral acoperă, pe lângă alte servicii, vânzările de soluții ERP Cloud (Enterprise Resource Planning) și HCM Cloud (Human Capital Management). Pe piața IMM-urilor, SAP estimează valoarea netă provenită din contracte pentru soluții HCM Cloud la 30.000 de euro, iar profitul provenit de la aplicațiile ERP Cloud, este de aproximativ 25.000 euro. 10% din acesta se poate duce către companiile suficient de rapide încât să furnizeze către SAP un lead care să rezulte într-o achiziție.

În schimbul recompenselor generoase, liderul mondial pe piața soluțiilor software se așteaptă la mai mult suport din partea partenerilor și la o creștere substanțială a vânzărilor, provenite atât de la aceștia, cât și de la alte business-uri (referrals) care să trimită către SAP lead-uri valide, generatoare de vânzări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Producătorul jeleurilor Haribo anunță probleme în producție cauzate de o implementare software

O lume întreagă a copiilor și adulților cunoaște gusturile, culorile și textura dulciurilor Haribo, producătorul german fiind un reper al industriei de profil la nivel global. Iată cum a afectat o aplicație software un întreg sistem de producție, transformând un obiectiv de creștere a performanțelor într-un eșec, din care compania și-a revenit cu greu....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward