Liderul mondial de soluții software SAP: o nouă strategie de creștere a vânzărilor pentru serviciile de cloud, provenite din sectorul IMM-urilor

15 decembrie 2016

Liderul mondial pe piața de soluții software de business și tehnologie a inițiat în luna august a acestui an un program - Cloud Choice Profit - prin care să își externalizeze echipa de vânzări către partenerii săi, în vederea distribuirii serviciilor software către sectorul IMM-urilor. Astfel, SAP a început să ofere celor 15.000 de parteneri software o parte din profitul său legat de serviciile de cloud  - 20% din valoarea totală a contractului

Liderul mondial de soluții software SAP: o nouă strategie de creștere a vânzărilor pentru serviciile de cloud, provenite din sectorul IMM-urilor

Vrem să devenim liderul pentru aplicațiile de business în cloud, susține Karl Fahrbach, director al programului Cloud Choice, în cadrul companiei software SAP, iar decizia de externalizare a echipei de vânzări este alegerea principală în scopul îndeplinirii acestui obiectiv. Strategia noastră pune partenerii pe primul plan. Aceștia ne oferă scalabilitate, adaugă Fahrbach.

Liderul mondial pe piața de soluții software de business și tehnologie a inițiat în luna august a acestui an un program - Cloud Choice Profit - prin care să își externalizeze echipa de vânzări către partenerii săi, în vederea distribuirii serviciilor software către sectorul IMM-urilor. Astfel, SAP a început să ofere celor 15.000 de parteneri software o parte din profitul său legat de serviciile de cloud  - 20% din valoarea totală a contractului încheiat, per partener, în plus față de profitul generat de integrarea cu alte soluții sau servicii de suport furnizate, ca modalitate de recompensare a efortului de a ajuta business-urile să migreze de la sistemele tradiționale, la soluțiile informatice în cloud.

În luna decembrie, SAP a anunțat extinderea programului inițial prin Cloud Choice Referral – prin care compania acordă comisioane (10% din profitul provenit din soluțiile în cloud, după încheierea contractelor) către orice tip de business, partener sau nu, ce îi furnizează lead-uri valide, care să genereze vânzări de servicii de cloud. 
Opțiunea de Cloud Choice Referral acoperă, pe lângă alte servicii, vânzările de soluții ERP Cloud (Enterprise Resource Planning) și HCM Cloud (Human Capital Management). Pe piața IMM-urilor, SAP estimează valoarea netă provenită din contracte pentru soluții HCM Cloud la 30.000 de euro, iar profitul provenit de la aplicațiile ERP Cloud, este de aproximativ 25.000 euro. 10% din acesta se poate duce către companiile suficient de rapide încât să furnizeze către SAP un lead care să rezulte într-o achiziție.

În schimbul recompenselor generoase, liderul mondial pe piața soluțiilor software se așteaptă la mai mult suport din partea partenerilor și la o creștere substanțială a vânzărilor, provenite atât de la aceștia, cât și de la alte business-uri (referrals) care să trimită către SAP lead-uri valide, generatoare de vânzări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward