Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

15 noiembrie 2013

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor.

Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. 

Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor. “Acesta a fost si principiul conferintei Let’s speak software, un eveniment marca Softlead, ce va fi organizat la finalul lunii noiembrie, in data de 28. Un prilej de a aduce aproape producatorii solutiilor software si achizitorii, de a-i provoca, in sensul cel mai bun, la oferirea feed-back-urilor, parerilor argumentate, ce stau in spatele a sute sau mii de ore de testare a unui astfel de soft. Si, ce poate fi mai important pentru un dezvoltator software, decat sa construiasca, pornind de la cerintele propriilor consumatori”, Alexandra Roata, Managing Partner Softlead.

Agenda conferintei Let’s speak software! include speakeri reprezentanti ai companiilor IBM, KPMG, Zitec, Appscend, Romsym Data, Fluentis, Avantera, ECOMpedia, precum si multi altii, care vor vorbi despre suitele de aplicatii software prezente pe piata, despre tendinte, nevoi, strategii, probleme sau riscuri. De asemenea, teme precum cloud computing, Software as a Service, Platform as a Service.

Toti cei prezenti se vor bucura de interactiune, posibilitatea socializarii oficiale sau neconventionale, precum si indeplinirea celor mai importante obiective, acelea de generare a lead-urilor si de stabilire a unor parteneriate pe termen lung intre companiile producatoare si consumatorii active.

“Ne dorim ca aceasta conferinta sa fie prima dintr-un lung sir de evenimente dedicate industriei software, prin care sa facilitam accesul nu doar catre un limbaj dedicat, pe care il cunosc sute sau chiar mii de companii software din Romania, ci si catre noi directii de business”, Alexandra Roata.

Conferinta se bucura de sprijinul partenerilor sai: B-Logic Business Software, DasCloud, Laptop News, Gadget Trends, RFI, Agora, ADSI, ARIES, Softbinator, TechCafe.

Participarea la eveniment se va face pe baza invitatiei sau prin achitarea unei taxe.

Pentru inregistrare sau pentru a afla mai multe informatii despre eveniment, toti cei interesati pot urmari pagina www.letsspeaksoftware.com.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward