Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

15 noiembrie 2013

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor.

Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. 

Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor. “Acesta a fost si principiul conferintei Let’s speak software, un eveniment marca Softlead, ce va fi organizat la finalul lunii noiembrie, in data de 28. Un prilej de a aduce aproape producatorii solutiilor software si achizitorii, de a-i provoca, in sensul cel mai bun, la oferirea feed-back-urilor, parerilor argumentate, ce stau in spatele a sute sau mii de ore de testare a unui astfel de soft. Si, ce poate fi mai important pentru un dezvoltator software, decat sa construiasca, pornind de la cerintele propriilor consumatori”, Alexandra Roata, Managing Partner Softlead.

Agenda conferintei Let’s speak software! include speakeri reprezentanti ai companiilor IBM, KPMG, Zitec, Appscend, Romsym Data, Fluentis, Avantera, ECOMpedia, precum si multi altii, care vor vorbi despre suitele de aplicatii software prezente pe piata, despre tendinte, nevoi, strategii, probleme sau riscuri. De asemenea, teme precum cloud computing, Software as a Service, Platform as a Service.

Toti cei prezenti se vor bucura de interactiune, posibilitatea socializarii oficiale sau neconventionale, precum si indeplinirea celor mai importante obiective, acelea de generare a lead-urilor si de stabilire a unor parteneriate pe termen lung intre companiile producatoare si consumatorii active.

“Ne dorim ca aceasta conferinta sa fie prima dintr-un lung sir de evenimente dedicate industriei software, prin care sa facilitam accesul nu doar catre un limbaj dedicat, pe care il cunosc sute sau chiar mii de companii software din Romania, ci si catre noi directii de business”, Alexandra Roata.

Conferinta se bucura de sprijinul partenerilor sai: B-Logic Business Software, DasCloud, Laptop News, Gadget Trends, RFI, Agora, ADSI, ARIES, Softbinator, TechCafe.

Participarea la eveniment se va face pe baza invitatiei sau prin achitarea unei taxe.

Pentru inregistrare sau pentru a afla mai multe informatii despre eveniment, toti cei interesati pot urmari pagina www.letsspeaksoftware.com.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward