Iulian Stanciu, eMAG: Ritmul de investiții în soluții software: 25 milioane de Euro pe an

15 noiembrie 2016

Iulian Stanciu, eMAG: Black Friday: Simultan, cea mai bună și cea mai proastă decizie

Iulian Stanciu, eMAG: Ritmul de investiții în soluții software: 25 milioane de Euro pe an

Iulian Stanciu, eMAG: Black Friday: Simultan, cea mai bună și cea mai proastă decizie

Prezent în cadrul celui mai mare eveniment dedicat comerțului electronic din România, GPEC Summit, Iulian Stanciu, CEO eMAG, a menționat câteva dintre cele mai importante aspecte care definesc Black Friday ca perioadă de creștere a vânzărilor, nu doar ca o zi specială.

În spatele “spectacolului” oferit de inserarea anumitor produse sau servicii cu impact mare asupra consumatorului (lingouri de aur, energie, mașini) Iulian Stanciu vorbește despre o industrie în creștere a comerțului, în general, și nu doar a celui de tip electronic. Pentru a susține această creștere, eMAG a investit 100 de milioane de Euro în tehnologii și instrumente dedicate, mai exact în 55 de aplicații software cu rol în monitorizarea, gestionarea și eficientizarea fluxurilor interne de activitate. Printre cele mai importante: Business Intelligence (BI), Warehouse Management (WMS).

Ritmul de investiții în soluții software: 25 milioane de Euro pe an

Investițiile în aplicații software care să eficientizeze fluxurile interne, să monitorizeze activitatea consumatorilor înregistrați, managementul discount-urilor, urmărirea categoriilor de produse cu apetit crescut pentru achiziționare, precum și gestionarea depozitelor în care sunt organizate produsele ajung la 25 de milioane de Euro pe an. Costul implică licențele pentru aceste instrumente software pe care eMAG le utilizează constant.

Marketplace-ul eMAG – creștere continuă de la an la an

Conform prezentării lui Iulian Stanciu, eMAG deține în prezent peste 2000 de magazine în cadrul marketplace-ului, în topul categoriilor cu cel mai mare apetit al consumului fiind electrocasnicele mari. Valoarea medie a coșului de cumpărături este în creștere, atingând 100 de Euro.

 Pentru că magazinele online deja au început pregătirile masive pentru Black Friday, fiind incluse scenarii complexe de tip A/B testing, testarea platformelor cu pre-campanii care să valideze fluxuri importante de trafic, re-evaluarea stocurilor și a relațiilor cu furnizorii, procesatorii de plăți online sau companiile de livrare a comenzilor.

În contextul plăților efectuate cu cardul, s-a înregistrat o creștere cu 30-40% în cazul comercianților ce au implementat 3D Secure, fiind evidentă o tendință de impactare cu rezultate pozitive a încrederii utilizatorilor în tot ceea ce înseamnă e-commerce.

Cu siguranță, dacă vorbim despre Black Friday și despre comerț electronic, nu avem cum să nu includem testarea completă și complexă a aplicațiilor mobile, un canal de vânzare în creștere la nivelul conversiilor de la an la an.

De asemenea, se vorbește tot mai mult despre emotional targeting, artificial intelligence și despre modul în care cei mai importanți jucători din industrie le aplică în propriile business-uri.

Aplicații software recomandate

Sales Dashboards, implementate corect, aduc revenue si profit.Cu noul modul Deep-Analytics,  ESAT permite compararea evolutiei pe segmente de clienti si/sau produse si identificarea cu precizie a problemelor si oportunitatilor.

Citește tot arrow_forward

Trusted App este o aplicatie de raportare financiara pentru IMM.  

Citește tot arrow_forward

SEI-Sage Enterprise Intelligence, solutia BI usor de utilizat, rapid de implementat si care ofera o imagine clara si completa asupra datelor companiei.

Citește tot arrow_forward

Alertă C.U.I. este o soluție online de monitorizare care îți permite să iei rapid măsuri în momentul în care apar situații de risc în cadrul portofoliului tău de companii partenere – de exemplu insolvență ...

Citește tot arrow_forward

Prin implementarea QlikView, obții date importante pentru afacerea ta: KPI Financiari, Rapoarte contabile, Bilanț, Profit & Pierdere, CashFlow, Scadențar/Bugete. Informațiile stocate în bazele tale de date sunt o “mină de aur&rd...

Citește tot arrow_forward

Business Intelligence se referă la sisteme informatice de identificare, extragere și analizare a datelor disponibile într-o companie, sisteme al căror scop este de a oferi un suport real pentru luarea de decizii de business....

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bittnet Group înregistreză 40 de milioane de lei în venituri consolidate în prima jumătate a anului 2019, și țintește către 130 de milioane lei până la finalul anului

La 30 august 2019, Bittnet (BNET) a publicat rezultatele consolidate pe primul semestru al anului 2019 ale Grupului. Ciclul economic a fost favorabil Grupului, care a înregistrat o creștere de 72% a veniturilor față de perioada similară a anului trecut, atingând o cifră de afaceri de 39.8 milioane lei. 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Deloitte România și FintechOS oferă în parteneriat soluții de transformare digitală și de automatizare pentru instituțiile financiare

Deloitte România și FintechOS au încheiat un parteneriat strategic prin care oferă instituțiilor financiare soluții inovatoare de accelerare a transformării digitale și de automatizare a proceselor de business.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Omniconvert lansează soluția de machine-learning Adapt pentru magazinele online

Echipa Omniconvert lansează în faza beta, soluția de machine-learning Adapt pentru magazinele de comerț electronic. Tehnologia își propune creșterea vânzărilor online a acestora prin îmbunătățirea modului în care acestea interacționează cu vizitatorii.

Citește articolul arrow_forward