Investiție de 40.000 de euro într-o platformă de călătorii cu oferte personalizate

12 februarie 2020

Conceptul de călătorii autentice, bazat pe experiențe atrage tot mai mulți români
Investiție de 40.000 de euro într-o platformă de călătorii cu oferte personalizate

În ultimii ani, călătoriile au devenit unul dintre obiceiurile tot mai frecvente ale românilor, deschizând orizonturi și dezvoltând pasiuni evidente pentru locuri exotice sau pentru destinații devenite recent populare. Cu o investiție de apromativ 40.000 de Euro, pornind de la conceptul experiențelor autentice, al călătoriilor menite descoperirii locurilor inedite, departe de turismul de masă, dar pline de atracții și de povești cu specific local, AuthenTrip se lansează în România.

95% dintre clienții AuthenTrip simt nevoia unei călătorii personalizate

Platforma de oferte turistice se concentrează pe a le oferi călătorilor o experiență completă și personalizată de vizitare, cunoaștere, descoperire a elementelor autentice, specifice fiecărui loc în parte, bazându-se pe o senzorialitate completă. Fiecare călătorie este construită individual, împreună cu fiecare călător și 100% adaptat nevoilor sale (perioadă, centre de interes, buget, etc...). Specializat pe destinații explorate personal, AuthenTrip se adresează românilor care plănuiesc să descopere România, Finlanda, Armenia, Rusia, Cuba, Mexic, SUA, Insulele Feroe sau Norvegia.

“AuthenTrip nu este o simplă agenție de turism, ci un concept de călătorie personalizată, în adevăratul sens al cuvântului. De altfel, ne place să ne considerăm un ‘’Atelier de călătorii personalizate’’, în care creionăm experiențe autentice prin locurile deja explorate de către specialiștii AuthenTrip. Ne bazăm pe expedițiile noastre personale, pe cazările în care am înnoptat, pe localnicii cu care am stat la povești până târziu în noapte, pe preparatele culinare gustate, pe experiențe trăite din plin, precum cea de a aluneca pe sănii trase de câini Husky în Laponia, sub Aurora Boreală, sau traversarea Rusiei cu Transsiberianul. AuthenTrip este, practic, biletul dus-întors spre povestea pe care călătorul nu o va uita niciodată și de a cărei organizare nu trebuie să se preocupe”, Ciprian Sîrbu, Manager Authentrip.

Cu o experiență de peste 10 ani în turismul personalizat, consultanții AuthenTrip le oferă călătorilor pachete dedicate, special gândite în funcție de obiectivele de cunoaștere și de specificul destinațiilor alese.   

Conform unui studiu Starcom, apetitul românilor în materie de călătorii se îndreaptă spre experiențe unice, cu rol de explorare, de testare, peste 73% dintre respondenți fiind cuceriți de ideea de a trăi viața autentică a localnicilor din zonele în care aleg să călătorească. 

Departe de viața din corporații, de stresul cotidian, alături de familie, de grupuri de prieteni sau chiar de colegii din birou, românii simt tot mai mult nevoia de a “sparge” tiparele călătoriilor mass market, optând pentru cele personalizate nevoilor lor, modului propriu de a petrece timpul în vacanțe și de a explora locuri despre care poate doar au citit la un moment dat.

Din punct de vedere tehnic, platforma este implementată de Softlead.

Puteți găsi mai multe detalii despre pachetele de călătorie autentice pe Authentrip.ro.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward