Investiție de 40.000 de euro într-o platformă de călătorii cu oferte personalizate

12 februarie 2020

Conceptul de călătorii autentice, bazat pe experiențe atrage tot mai mulți români
Investiție de 40.000 de euro într-o platformă de călătorii cu oferte personalizate

În ultimii ani, călătoriile au devenit unul dintre obiceiurile tot mai frecvente ale românilor, deschizând orizonturi și dezvoltând pasiuni evidente pentru locuri exotice sau pentru destinații devenite recent populare. Cu o investiție de apromativ 40.000 de Euro, pornind de la conceptul experiențelor autentice, al călătoriilor menite descoperirii locurilor inedite, departe de turismul de masă, dar pline de atracții și de povești cu specific local, AuthenTrip se lansează în România.

95% dintre clienții AuthenTrip simt nevoia unei călătorii personalizate

Platforma de oferte turistice se concentrează pe a le oferi călătorilor o experiență completă și personalizată de vizitare, cunoaștere, descoperire a elementelor autentice, specifice fiecărui loc în parte, bazându-se pe o senzorialitate completă. Fiecare călătorie este construită individual, împreună cu fiecare călător și 100% adaptat nevoilor sale (perioadă, centre de interes, buget, etc...). Specializat pe destinații explorate personal, AuthenTrip se adresează românilor care plănuiesc să descopere România, Finlanda, Armenia, Rusia, Cuba, Mexic, SUA, Insulele Feroe sau Norvegia.

“AuthenTrip nu este o simplă agenție de turism, ci un concept de călătorie personalizată, în adevăratul sens al cuvântului. De altfel, ne place să ne considerăm un ‘’Atelier de călătorii personalizate’’, în care creionăm experiențe autentice prin locurile deja explorate de către specialiștii AuthenTrip. Ne bazăm pe expedițiile noastre personale, pe cazările în care am înnoptat, pe localnicii cu care am stat la povești până târziu în noapte, pe preparatele culinare gustate, pe experiențe trăite din plin, precum cea de a aluneca pe sănii trase de câini Husky în Laponia, sub Aurora Boreală, sau traversarea Rusiei cu Transsiberianul. AuthenTrip este, practic, biletul dus-întors spre povestea pe care călătorul nu o va uita niciodată și de a cărei organizare nu trebuie să se preocupe”, Ciprian Sîrbu, Manager Authentrip.

Cu o experiență de peste 10 ani în turismul personalizat, consultanții AuthenTrip le oferă călătorilor pachete dedicate, special gândite în funcție de obiectivele de cunoaștere și de specificul destinațiilor alese.   

Conform unui studiu Starcom, apetitul românilor în materie de călătorii se îndreaptă spre experiențe unice, cu rol de explorare, de testare, peste 73% dintre respondenți fiind cuceriți de ideea de a trăi viața autentică a localnicilor din zonele în care aleg să călătorească. 

Departe de viața din corporații, de stresul cotidian, alături de familie, de grupuri de prieteni sau chiar de colegii din birou, românii simt tot mai mult nevoia de a “sparge” tiparele călătoriilor mass market, optând pentru cele personalizate nevoilor lor, modului propriu de a petrece timpul în vacanțe și de a explora locuri despre care poate doar au citit la un moment dat.

Din punct de vedere tehnic, platforma este implementată de Softlead.

Puteți găsi mai multe detalii despre pachetele de călătorie autentice pe Authentrip.ro.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward