O aplicație care se bazează exclusive pe imagini și pe video-uri, extrem de facil de utilizat, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a aplica filtre peste cele mai simple, neinteresante sau, dimpotrivă, peste cele mai fascinante imagini, pare să fie o lecție a succesului.
Cu atât mai mult cu cât un studiu publicat recent de Yahoo demonstra, prin cifre, faptul că device-urile mobile au devenit cel mai important ecran de vizionare, câștigând teren în fața televizoarelor. De asemenea, în 2014, publicitatea digitală a depășit vânzările de spații TV în SUA, iar bugetele distribuite pentru conturile de Social Media sunt în continua creștere.
Aplicațiile dedicate device-urilor mobile reprezintă o component importantă a modului în care utilizatorii își petrec timpul liber. Conform Yahoo, 88% din timpul petrecut de un consumator pe telefonul mobil este prin folosirea constantă a aplicațiilor mobile, acumulând un timp mediu pe lună de 37:28 ore.
La doar câteva săptămâni din momentul lansării extensiei publicității prin API-ul dedicat, conform Salesforce.com, Instagram publică cifre interesante.
Pentru aplicația Instagram, CTR-ul (click thru rate) este aproape de două ori mai mare decât cel al Facebook, în timp ce costul pentru 1 click este, în medie, 42 de cenți, cu 2 cenți mai mare decât al gigantului creat de Mark Zuckerberg.
Analiștii Salesforce susțin explicația conform căreia tipologia permisivă a conținutului publicat pe Instagram duce la o poziționare atât de bună și la crearea unei relații puternice cu fiecare utilizator, crescând valoarea serviciilor oferite. Cu siguranță, vorbim despre un potential uriaș al aplicației pentru device-urile mobile, Instagram.