Instagram versus Facebook

24 august 2015

O aplicație care se bazează exclusive pe imagini și pe video-uri, extrem de facil de utilizat, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a aplica filtre peste cele mai simple, neinteresante sau, dimpotrivă, peste cele mai fascinante imagini, pare să fie o lecție a succesului.

Instagram versus Facebook

O aplicație care se bazează exclusive pe imagini și pe video-uri, extrem de facil de utilizat, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a aplica filtre peste cele mai simple, neinteresante sau, dimpotrivă, peste cele mai fascinante imagini, pare să fie o lecție a succesului.

Cu atât mai mult cu cât un studiu publicat recent de Yahoo demonstra, prin cifre, faptul că device-urile mobile au devenit cel mai important ecran de vizionare, câștigând teren în fața televizoarelor. De asemenea, în 2014, publicitatea digitală a depășit vânzările de spații TV în SUA, iar bugetele distribuite pentru conturile de Social Media sunt în continua creștere.

Aplicațiile dedicate device-urilor mobile reprezintă o component importantă a modului în care utilizatorii își petrec timpul liber. Conform Yahoo, 88% din timpul petrecut de un consumator pe telefonul mobil este prin folosirea constantă a aplicațiilor mobile, acumulând un timp mediu pe lună de 37:28 ore.

La doar câteva săptămâni din momentul lansării extensiei publicității prin API-ul dedicat, conform Salesforce.com, Instagram publică cifre interesante.

Pentru aplicația Instagram, CTR-ul (click thru rate) este aproape de două ori mai mare decât cel al Facebook, în timp ce costul pentru 1 click este, în medie, 42 de cenți, cu 2 cenți mai mare decât al gigantului creat de Mark Zuckerberg.

Analiștii Salesforce susțin explicația conform căreia tipologia permisivă a conținutului publicat pe Instagram duce la o poziționare atât de bună și la crearea unei relații puternice cu fiecare utilizator, crescând valoarea serviciilor oferite. Cu siguranță, vorbim despre un potential uriaș al aplicației pentru device-urile mobile, Instagram.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward