Instagram versus Facebook

24 august 2015

O aplicație care se bazează exclusive pe imagini și pe video-uri, extrem de facil de utilizat, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a aplica filtre peste cele mai simple, neinteresante sau, dimpotrivă, peste cele mai fascinante imagini, pare să fie o lecție a succesului.

Instagram versus Facebook

O aplicație care se bazează exclusive pe imagini și pe video-uri, extrem de facil de utilizat, ce le oferă utilizatorilor posibilitatea de a aplica filtre peste cele mai simple, neinteresante sau, dimpotrivă, peste cele mai fascinante imagini, pare să fie o lecție a succesului.

Cu atât mai mult cu cât un studiu publicat recent de Yahoo demonstra, prin cifre, faptul că device-urile mobile au devenit cel mai important ecran de vizionare, câștigând teren în fața televizoarelor. De asemenea, în 2014, publicitatea digitală a depășit vânzările de spații TV în SUA, iar bugetele distribuite pentru conturile de Social Media sunt în continua creștere.

Aplicațiile dedicate device-urilor mobile reprezintă o component importantă a modului în care utilizatorii își petrec timpul liber. Conform Yahoo, 88% din timpul petrecut de un consumator pe telefonul mobil este prin folosirea constantă a aplicațiilor mobile, acumulând un timp mediu pe lună de 37:28 ore.

La doar câteva săptămâni din momentul lansării extensiei publicității prin API-ul dedicat, conform Salesforce.com, Instagram publică cifre interesante.

Pentru aplicația Instagram, CTR-ul (click thru rate) este aproape de două ori mai mare decât cel al Facebook, în timp ce costul pentru 1 click este, în medie, 42 de cenți, cu 2 cenți mai mare decât al gigantului creat de Mark Zuckerberg.

Analiștii Salesforce susțin explicația conform căreia tipologia permisivă a conținutului publicat pe Instagram duce la o poziționare atât de bună și la crearea unei relații puternice cu fiecare utilizator, crescând valoarea serviciilor oferite. Cu siguranță, vorbim despre un potential uriaș al aplicației pentru device-urile mobile, Instagram.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward