IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

30 octombrie 2014

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. 

IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. Așadar, IBM se concentrează pe direcția sprijinirii companiilor să folosească datele pe care le furnizează rețeaua socială Twitter pentru a înțelege mult mai bine partenerii și clienții pentru care lucrează. De asemenea, este cunoscut faptul că cele mai multe dintre trenduri pornesc din Social Media, iar Twitter este un canal valid de răspândire a informației, fapt ce poate fi folosit de companii pentru a anticipa direcții strategice și pentru o mai bună poziționare.

CEO-ul Twitter, Dick Costolo și CEO-ul IBM, Ginni Rometty, au lucrat împreună la toate detaliile acestui parteneriat.

Conform Business Insider, există 3 componente ale alăturării IBM și Twitter:

  1. Datele furnizate de Twitter vor fi integrate în sistemul de instrumente IBM ce măsoară datele (exemplu: Watson Analytics). Acestea vor fi alăturate în cloud-ul IBM, care găzduiește aplicațiile, fapt ce le va permite developerilor să creeze aplicații care să includă informații preluate din Twitter și, de asemenea, le va permite business-urilor să includă datele Twitter în analizele interne.
  2. IBM va dezvolta noi aplicații pentru companii care vor putea folosi datele preluate din Twitter, prima dintre acestea se va focusa pe creșterea engagement-ului cu proprii clienți.
  3. IBM va instrui 10.000 de consultanți care să creeze aplicații personalizate care folosesc datele preluate din Twitter.

Foto: Bloomberg

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward