Deși majoritatea produselor digitale românești oferă soluții complexe din punct de vedere tehnologic, multe dintre ele nu supraviețuiesc sau stagnează.
How to Web susține profesioniștii din domeniile tech și digital să dezvolte abordări utile, astfel încât să nu piardă timp și resurse în crearea unor produse fără cerere în piață sau cu o promovare ineficientă. Astfel, aceștia reușesc să depășească provocările unei piețe din ce în ce mai competitive.
În contextul actual, abordările clasice de dezvoltare și poziționare de produs nu mai sunt suficiente pentru rezultate extraordinare, tocmai de aceea agenda conferinței aduce soluții neconvenționale, atât din perspectiva utilizatorilor și a pieței, cât și din perspectiva tehnică și a proceselor interne de business. Cei peste 1.500 participanți vor avea acces la inovațiile din proiectele tehnologice, care sunt analizate dintr-o perspectivă de 360 de grade: de la cea tehnologică, a designului și optimizării de produs, până la mapare și interpretarea datelor, experimentare și luare de decizii, ajungându-se inclusiv la strategii aplicate de creare de echipe ultra-performante sau abordări inedite de creștere și accelerare în marketing și vânzări.
Cine sunt experții internaționali care vin să provoace echipele tech?
La ediția How to Web din acest an va participa Sean Ellis, fondatorul mișcării Growth Hacking la nivel mondial și al platformei online GrowthHackers.com, precum și autor al cărții „Hacking Growth”. Prin metodele lui de Growth Hacking a contribuit la succesul unor companii precum Dropbox, Eventbrite sau LogMeIn.
Vor mai fi prezenți April Dunford (CEO Ambient Strategy și expertă în poziționare de produs), Bob Moesta (fondator, președinte și CEO Re-Wired Group, dar și pionier în teoria „Jobs-To-Be-Done” și expert în dezvoltarea de produse noi) și Sean Sheppard (fondator GrowthX și GrowthX Academy și expert în tehnici pe care o companie le poate folosi ca să identifice corect și concret nevoile pieței și produsele potrivite acesteia). Alături de aceștia, participanții vor mai avea ocazia să învețe de la Michael Perry (director de produs și marketing la Shopify) care va vorbi despre importanța gândirii și poziționării prin inovație. Iar Dave Hogue (UX Design Lead la Google) va detalia conceptele care fac sau desfac un produs pe care utilizatorii îl folosesc cu plăcere, intuitiv și care răspunde nevoilor lor.
Alături de echipa How to Web, mai mulți parteneri s-au alăturat pentru a face acest eveniment posibil. Este vorba despre Orange România, Banca Comercială Română, KPMG România alături de Bitdefender, Tech’n Trade by METRO SYSTEMS, Fitbit, OMV Petrom, DLA Piper, 2Checkout, European Investment Fund, Credo Ventures, Ernst & Young, UIPath, Société Générale - European Business Services, Adobe România, dar și alte companii interesate de creșterea sustenabilă a mediului de afaceri românesc.
Acestea sunt ultimele zile în care mai pot fi cumpărate bilete pentru ediția How to Web din 2019. Sunt disponibile online pe pagina dedicată.