Groupama Asigurări lansează un chatbot dedicat comunicării interne

24 iunie 2020

Pentru a facilita comunicarea facilă a informațiilor în interiorul companiei, Groupama Asigurări a ales să implementeze chatbot-ul Ioana, care le răspunde angajaților la toate întrebările pe care le au în raport cu noile procese de lucru în contextul COVID-19.

Groupama Asigurări lansează un chatbot dedicat comunicării interne

Chatbot-ul este creat de compania românească Druid, fiind definit ca un asistent virtual (chatbot) de tip FAQ, găzduit în Intranet, care poate fi accesat oricând de toţi cei peste 1500 de angajaţi din cele peste 120 de agenţii.

Chatbot-ul Ioana este pregătit de echipa de resurse umane și de departamentul de IT al Groupama pentru a răspunde celor mai uzuale întrebări referitoare la contextul COVID-19, măsurile de protecţie necesare, reguli şi proceduri interne.

Fondată de Liviu Drăgan (fondator Total Soft, companie vândută în 2016), compania IT Druid a câştigat competiția națională Central European Startup Awards (CESA) 2019 în România


Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gartner: Care sunt cele 4 tehnologii ce vor avea un impact semnificativ asupra e-commerce?

Potrivit Gartner, în următorii doi ani, configurația vizuală, portofelele digitale, managementul identității și accesului clienților la diverse instrumente digitale (Customer Identity and Access Management - CIAM), cât și asistenții virtuali pentru clienți (VCA) vor avea un impact ridicat asupra comerțului digital pe măsură ce adoptarea generală a acestor tehnol...

Citește articolul arrow_forward