Groupama Asigurări lansează un chatbot dedicat comunicării interne

24 Jun 2020

Pentru a facilita comunicarea facilă a informațiilor în interiorul companiei, Groupama Asigurări a ales să implementeze chatbot-ul Ioana, care le răspunde angajaților la toate întrebările pe care le au în raport cu noile procese de lucru în contextul COVID-19.

Groupama Asigurări lansează un chatbot dedicat comunicării interne

Chatbot-ul este creat de compania românească Druid, fiind definit ca un asistent virtual (chatbot) de tip FAQ, găzduit în Intranet, care poate fi accesat oricând de toţi cei peste 1500 de angajaţi din cele peste 120 de agenţii.

Chatbot-ul Ioana este pregătit de echipa de resurse umane și de departamentul de IT al Groupama pentru a răspunde celor mai uzuale întrebări referitoare la contextul COVID-19, măsurile de protecţie necesare, reguli şi proceduri interne.

Fondată de Liviu Drăgan (fondator Total Soft, companie vândută în 2016), compania IT Druid a câştigat competiția națională Central European Startup Awards (CESA) 2019 în România


Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare