Google, Microsoft și Amazon plătesc pentru a beneficia de Adblock Plus

03 februarie 2015

Conform Financial Times, nici giganții din tech nu iubesc publicitatea intruzivă, așadar sunt dispuși să plătească pentru a beneficia de avantajele sistemelor de blocare a publicității online. 

Google, Microsoft și Amazon plătesc pentru a beneficia de Adblock Plus

Conform Financial Times, nici giganții din tech nu iubesc publicitatea intruzivă, așadar sunt dispuși să plătească pentru a beneficia de avantajele sistemelor de blocare a publicității online. 

Sistemele de promovare a motorului de căutare Bing al celor de la Google și modulul de recomandare a link-urilor Taboola se numără printre cele mai afișate ad-uri ce trec prin filtrele de tip Adblock.

Așadar, cele 3 companii, Google, Microsoft și Amazon, au achiziționat Eyeo (producătorul Adblock Plus), pentru a fi adăugate în lista oficială a creatorilor de Ad-uri care targetează corect audiența (whitelist). Eyeo a publicat deja informații despre un program prin care le permite companiilor care îndeplinesc anumite criterii, să treacă de filtrele propriei aplicații. În această categorie sunt incluse ad-urile ce nu sunt considerate agresive și bine segmentate, unul dintre principiile Eyeo fiind acela de a încuraja companiile să își creeze propriile ad-uri.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward