Google, Microsoft și Amazon plătesc pentru a beneficia de Adblock Plus

03 februarie 2015

Conform Financial Times, nici giganții din tech nu iubesc publicitatea intruzivă, așadar sunt dispuși să plătească pentru a beneficia de avantajele sistemelor de blocare a publicității online. 

Google, Microsoft și Amazon plătesc pentru a beneficia de Adblock Plus

Conform Financial Times, nici giganții din tech nu iubesc publicitatea intruzivă, așadar sunt dispuși să plătească pentru a beneficia de avantajele sistemelor de blocare a publicității online. 

Sistemele de promovare a motorului de căutare Bing al celor de la Google și modulul de recomandare a link-urilor Taboola se numără printre cele mai afișate ad-uri ce trec prin filtrele de tip Adblock.

Așadar, cele 3 companii, Google, Microsoft și Amazon, au achiziționat Eyeo (producătorul Adblock Plus), pentru a fi adăugate în lista oficială a creatorilor de Ad-uri care targetează corect audiența (whitelist). Eyeo a publicat deja informații despre un program prin care le permite companiilor care îndeplinesc anumite criterii, să treacă de filtrele propriei aplicații. În această categorie sunt incluse ad-urile ce nu sunt considerate agresive și bine segmentate, unul dintre principiile Eyeo fiind acela de a încuraja companiile să își creeze propriile ad-uri.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward