Google lansează un nou program de shopping

26 martie 2018

Google anunță introducerea Shopping Actions, o inițiativă care vizează sprijinirea companiilor de retail să poată opera tranzacții în cadrul mai multor canale, bazându-se pe o experiență de utilizare extrem de prietenoasă oferită consumatorilor finali și crescând, astfel, numărul comenzilor.

Google lansează un nou program de shopping

Programul este deja disponibil în Statele Unite ale Americii, toți comercianții fiind așteptați să se alăture, politica de parteneriat incluzând un comision din tranzacții pe care Google și-l asumă.

Care sunt beneficiile concrete pe care le pot accesa retail-erii?

  • Promovarea produselor prin canale precum: Google Express, Google Assistant și, desigur, prin strategii de optimizare pentru motoarele de căutare, toate acestea fiind disponibile de pe orice device mobil.
  • Programul pune la dispoziția utilizatorilor un singur coș de cumpărături, conectând achizitorii și propriile coșuri de cumpărături prin mai multe canale disponibile

(mecanismul include posibilitatea ca după o căutare efectuată pe Google.com, utilizatorul să poată adăuga direct în coșul de cumpărături un produs rezultat din căutarea sa, chiar și prin căutare vocală). Aceste beneficii scad riscurile abandonului coșurilor de cumpărături, un fenomen împotriva căruia luptă în prezent toate magazinele online existente.

  • Comercianții care folosesc deja Shopping Actions au observat o creștere cu 30% a vânzărilor online.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward