Google lansează un nou program de shopping

26 martie 2018

Google anunță introducerea Shopping Actions, o inițiativă care vizează sprijinirea companiilor de retail să poată opera tranzacții în cadrul mai multor canale, bazându-se pe o experiență de utilizare extrem de prietenoasă oferită consumatorilor finali și crescând, astfel, numărul comenzilor.

Google lansează un nou program de shopping

Programul este deja disponibil în Statele Unite ale Americii, toți comercianții fiind așteptați să se alăture, politica de parteneriat incluzând un comision din tranzacții pe care Google și-l asumă.

Care sunt beneficiile concrete pe care le pot accesa retail-erii?

  • Promovarea produselor prin canale precum: Google Express, Google Assistant și, desigur, prin strategii de optimizare pentru motoarele de căutare, toate acestea fiind disponibile de pe orice device mobil.
  • Programul pune la dispoziția utilizatorilor un singur coș de cumpărături, conectând achizitorii și propriile coșuri de cumpărături prin mai multe canale disponibile

(mecanismul include posibilitatea ca după o căutare efectuată pe Google.com, utilizatorul să poată adăuga direct în coșul de cumpărături un produs rezultat din căutarea sa, chiar și prin căutare vocală). Aceste beneficii scad riscurile abandonului coșurilor de cumpărături, un fenomen împotriva căruia luptă în prezent toate magazinele online existente.

  • Comercianții care folosesc deja Shopping Actions au observat o creștere cu 30% a vânzărilor online.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward