Una dintre ele este dată de faptul că Firework nu se adresează doar publicului alcătuit din adolescenți și tineri, cum este cazul TikTok. Dimpotrivă, Firework se concentrează spre atingerea segmentelor de public diferite, inclusiv pe acelea formate din adulți.
În prezent, Firework este evaluat la 100 de milioane de dolari, dar momentan nu sunt dezvăluite detalii despre valoarea achiziției din partea Google. De asemenea, Fireworks a fost în discuții avansate în vederea achiziției și cu Weibo, o rețea de socializare prezentă pe piața din China. Se pare, însă, că evoluția negocierilor cu Google a devansat propunerea Weibo.
În primul trimestru al anului, TikTok s-a clasat pe locul trei în topul celor mai descărcate aplicații la nivel internațional. În timp ce Twitter are aproximativ 330 de milioane de utilizatori, TikTok se mândrește cu depășirea pragului de jumătate de miliard.
TikTok a atras milioane de download-uri de-a lungul timpului, anul trecut, compania a generat 7.2 miliarde de dolari, în prezent fiind evaluată la 78 de miliarde de dolari.
Sursa foto: FactorDaily