Google intenționează să achiziționeze Firework, competitorul TikTok

09 octombrie 2019

Firework este o aplicație de video-sharing, similară TikTok, ce le permite utilizatorilor să creeze și să distribuie video-uri de maxim 30 de secunde. Aplicația este considerată a fi competitorul TikTok, dar există câteva diferențe semnificative între cele două.

Google intenționează să achiziționeze Firework, competitorul TikTok

Una dintre ele este dată de faptul că Firework nu se adresează doar publicului alcătuit din adolescenți și tineri, cum este cazul TikTok. Dimpotrivă, Firework se concentrează spre atingerea segmentelor de public diferite, inclusiv pe acelea formate din adulți.

În prezent, Firework este evaluat la 100 de milioane de dolari, dar momentan nu sunt dezvăluite detalii despre valoarea achiziției din partea Google. De asemenea, Fireworks a fost în discuții avansate în vederea achiziției și cu Weibo, o rețea de socializare prezentă pe piața din China. Se pare, însă, că evoluția negocierilor cu Google a devansat propunerea Weibo.

În primul trimestru al anului, TikTok s-a clasat pe locul trei în topul celor mai descărcate aplicații la nivel internațional. În timp ce Twitter are aproximativ 330 de milioane de utilizatori, TikTok se mândrește cu depășirea pragului de jumătate de miliard.

TikTok a atras milioane de download-uri de-a lungul timpului, anul trecut, compania a generat 7.2 miliarde de dolari, în prezent fiind evaluată la 78 de miliarde de dolari.

Sursa foto: FactorDaily

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward