Google, IBM si NVIDIA sunt cele 3 branduri componente ale OpenPOWER Consortium

13 august 2013

Sunt foarte rare situatiile in care cele trei branduri se alatura strategiei indeplinirii unor obiective comune. Cu toate acestea, consortiul OpenPower este recunoscut ca o alaturare dedicata dezvoltarii, bazata pe microprocesoarele marca IBM.

Sunt foarte rare situatiile in care cele trei branduri se alatura strategiei indeplinirii unor obiective comune. Cu toate acestea, consortiul OpenPower este recunoscut ca o alaturare dedicata dezvoltarii, bazata pe microprocesoarele marca IBM.  Alaturi de cele trei mari companii, consortiul aduce la aceeasi masa Mellanox Technologies si compania ale carei origini sunt in Taiwan, Tyan Computer Corp.

Intentia principala este aceea de a crea un server avansat,  retele, spatii de stocare, precum si implementarea tehnologiei GPU, gandita pentru a oferi flexibilitate dezvoltatorilor viitoarei generatii, scalabilitate si acces la solutii in cloud.

Google, Mellanox, Nvidia cat si producatorul de servere Tyan sunt printre firmele de tehnologie care si-au dat acordul pentru alianta. OpenPower isi propune sa ofere o alternativa atat microprocesoarelor AMD, cat si in ceea ce priveste arhitectura Intel x86 cip.

Parteneriatul este deschis oricărei companii care vrea să se alăture proiectului IBM. Principalii concurenţi ai IBM pe piaţa de cipuri sunt Intel şi ARM Holdings. Veniturile diviziei de servere IBM Power Systems au fost cu 25% mai mici în al doilea trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă anului trecut.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward