Google achiziționează AIMatter – producătorul aplicației de tip computer vision, Fabby

19 august 2017

Computer vision este tehnologia creată pe baza sistemelor de inteligență artificială care pot vizualiza și procesa imagini în același mod în care o pot face și ființele umane, sau chiar mai bine decât o fac acestea.

Google achiziționează AIMatter – producătorul aplicației de tip computer vision, Fabby

AIMatter este un startup lansat în Belarus, ce a creat o platformă AI, bazată pe tehnologii SDK, care are capacitatea de a procesa imaginii în mod rapid de pe device-urile mobile, având inclusiv o aplicație care editează fotografii și video-uri, Fabby, acesta din urmă fiind folosită ca un prototip al tehnologiei implicate. De asemenea, AIMatter poate detecta într-o imagine atribute precum sexul subiectului, poziționarea ochilor, buzelor și nasului, aplicația fiind asemănătoare, din punctul de vedere al tehnologiei folosite cu Snapchat.

Termenii contractuali și sumele tranzacției nu au fost făcute publice, ceea ce este cunoscut este faptul că Fabby are la activ peste 2 milioane de descărcări și va fi funcțională și pe viitor, în timp ce echipa AIMatter va fi incorporată în echipa Google.

AIMatter deține birouri în Minsk, Bay Area și Zurich, Elveția fiind un puternic centru cu viziune tehnologică.

În ceea ce privește planurile viitoare ale Google în privința utilizării tehnologiei în strategia proprie, acest lucru nu este unul cert. ITPro.co.uk lansează ipoteza conform căreia aplicația poate fi folosită în direcția eforturilor companiei de a se concentra pe realitatea augmentată, așa cum este, de exemplu, proiectul Project Tango.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward