Goodbye, Yahoo Messenger!

12 iunie 2016

Lansată în 1998, aplicația dedicată comunicării instante, Yahoo Messenger anunță închiderea, aceasta nemaiputând fi disponibilă utilizării începând cu data de 5 august 2016.  După 18 ani în care a fost folosită la nivel internațional, Yahoo Messenger se desparte de aceia pentru a care a însemnat primul contact cu socializarea virtuală. Anul trecut, aplicația a beneficiat de ultima actualizare înainte de a dispărea din uzul pasionaților de online.

Goodbye, Yahoo Messenger!

Lansată în 1998, aplicația dedicată comunicării instante, Yahoo Messenger anunță închiderea, aceasta nemaiputând fi disponibilă utilizării începând cu data de 5 august 2016.  După 18 ani în care a fost folosită la nivel internațional, Yahoo Messenger se desparte de aceia pentru a care a însemnat primul contact cu socializarea virtuală. Anul trecut, aplicația a beneficiat de ultima actualizare înainte de a dispărea din uzul pasionaților de online. Aceasta împrumuta din tehnologiile Flickr și era disponibilă împreună cu o paletă de aplicatii Android si iOS. Astfel, în ceea ce priveste vechea platforma de Yahoo Messenger, doar clientii desktop vor avea de suferit, in timp ce versiunile web si mobile vor continua.

Conform VentureBeat, Yahoo Messenger era extrem de popular în rândul utilizatorilor din Asia, în timp ce Bloomberg indentifică un segment de public ce utilizează intens în prezent aplicația și care este format din lucrătorii din domeniul extracției de petrol, ce folosesc aplicația datorită costurilor infime de comunicare pe care le oferă. Cu toate acestea, aceștia nu constituie o masă de utilizatori relevantă pentru a susține costurile de actualizare ale gigantului.

Pe blogul oficial al companiei, Yahoo anunță concentrarea eforturilor în direcția dezvoltării noului Messenger, a cărui miză este dată de oferirea unei experiențe complete utilizatorilor, asupra cărora se îndreaptă toate eforturile echipei.

Sursa foto: PCmag.com

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward