Genesys, furnizor de top de soluții de servicii cu clienții, a anunțat lansarea Genesys One – o soluție revolutionara de Customer Service pentru intreaga gama de clienti enterprise, inclusiv companiile mici si mijlocii. Ca parte a unei soluții software unice, Genesys One grupează într-un mod unic intr-un singur pachet caracteristicile de performanta ale contact center-ului Genesys cu cele mai inovatoare si eficiente practici de Customer Service, sub forma de template-uri și de aplicații, asigurând o implementare rapidă și facilă a centrului de contact de ultima generație. Pentru prima data, intreaga gama de clienti enterprise, incluzand companiile mici si mijlocii, pot beneficia de o tehnologie avansată combinată cu strategiile inovatoare de Customer Service dezvoltate de Genesys pe parcursul a peste 20 de ani de experienta cu organizatii de top din intreaga lume.
Date fundamentale:
Soluție multifuncțională de tip all-in-one bazata pe solutia software de top Genesys 8 – Genesys One este construita pe baza suitei software Genesys 8 de top în industria de Contact Centers, incluzand Platforma Genesys Customer Interaction management bazata pe protocolul SIP. Soluția furnizează capacități avansate de Customer Service ca parte a unui singur pachet software, inclusiv rutarea cea mai bună din clasa sa, agent desktop și raportarea. Genesys One sustine si valorizeaza ecosistemul Genesys SIP pentru a oferi o solutie completa, inclusiv telefonie si end points.
Abordare inovatoare a implementării rapide – Genesys One propune o instalare cu preț fix pentru implementarea în termen de maxim 30 de zile sau mai putin. Aceasta foloseste tenologia tehnologia patentata de Genesys, pentru gruparea intr-un singur pachet a celor mai bune practici de servicii cu clienții în strategii și aplicații pre-definite care reduc radical durata și costul necesare pentru implementarea unui centru de contact avansat. Genesys One este prevăzută cu aplicația Rapid Installer, care populează instantaneu strategiile de rutare și de raportare a serviciilor cu clienții, folosind o interfață intuitivă a aplicației și template-uri ușor de utilizat.
Gestionare simplificată pentru un TCO scăzut – Furnizarea unui grad mai mare de control utilizatorului enterprise, capacitățile de raportare Genesys One și aplicațiile role-based, le permit executivilor din departamentele de Customer Service și managerilor de directii de business să monitorizeze și să modifice strategiile de Customer Service din mers în timp ce condițiile activității companiei se schimbă – fără a necesita asistență IT.
Baza de creștere cu ajutorul abordării deschise și scalabile Genesys – Genesys One susține până la 300 de agenți pe un singur server și poate fi scalată pe o infrastructură complet virtualizată. Genesys One se poate extinde pentru a include aplicații Genesys adiționale pe baza nevoilor viitoare de Customer Service ale unei companii.
Disponibilitate – Genesys One este disponibilă la nivel global începând cu luna decembrie 2012
INTRAROM, partenerul Genesys in Romania, are cel mai ridicat nivel de expertiza si certificari in tehnologiile Genesys de pe piata romaneasca de profil, avand in curs de implementare proiecte complexe pentru organizatii de referinta din toate industriile.
„Până în prezent, doar companiile cele mai mari și mai sofisticate au beneficiat de cele mai avansate soluții globale de Customer Service”, a declarat Apostolos Kemos, Director de Vanzari la Genesys. „Cu ajutorul Genesys One, furnizăm mai mult decât un produs nou. Acum intreaga piata de clienti enterprise, inclusiv companiile mici si mijlocii are acces la o soluție revolutionara care le oferă acces instantaneu la tehnologia de top din industrie și expertiză solida, precum si la cele mai bune practici în serviciile cu clienții – integrate intr-un pachet ce asigura o implementare rapidă și un TCO scăzut.”
„INTRAROM este mândră să fie un partener al Genesys One”, a declarat Kostas Fiakas, Director de Vanzari la INTRAROM. „Prin intermediul unei interfețe simplificate a utilizatorului activității, al template-urilor de segmentare a clienților și al capacităților de implementare rapidă, Genesys One îndeplinește o nevoie de afaceri critică pentru companiile customer-centric, indiferent de dimensiunea acestora. INTRAROM se dedică colaborării cu Genesys pentru introducerea acestei soluții inovatoare pe piață.”
Resurse utile:
Pentru informații suplimentare, vizitați: http://go.genesyslab.com/EMEA_GenesysOneRomania_EMEA_OLG_3PS_AllInOneCC_LP.html
Despre Genesys:
Genesys este furnizorul mondial de top de programe software, servicii de centre de contact și servicii cu clienții — fiind dedicati 100% catre experiența clienților și misiunea de a elimina serviciile proaste cu clienții. Având peste 2.000 de clienți în peste 80 de țări, Genesys beneficiază de o poziționare unică, permițându-i să ajute companiile să-unifice resursele : oamenii, perspectivele și toate canalele de comunicare catre clienți pentru a susține noua conversație actuală cu clienții. Software-ul Genesys direcționează peste 100 de milioane de interacțiuni zilnic de la centrul de contact la back office, ajutând companiile să furnizeze o experiență a clientului rapidă, simplă și cu un înalt grad de personalizare. Solutia Software Genesys optimizează de asemenea procesele și performanța angajaților care interacționează cu clienții la nivelul întreprinderii.
Despre Intrarom:
Intrarom, subsidiara Intracom Telecom Grecia, si-a consolidat constant pozitia sa de vendor semnificativ pe piata telecomunicatiilor din Romania si astazi are peste 400 de angajati si o suprafata totala industriala de 33.000 mp. Sustinuta de o infrastructura solida, rezultat al unei investitii de peste 30 milioane euro, experienta companiei acopera urmatoarele linii de business: solutii telco la cheie; solutii integrate IT&C pentru Sectorul Public; aplicatii customizate pentru Entreprise, Utilitati, si Banking; suport multi-vendor si servicii de field maintenance; productie de sisteme de telecomunicatii.