GDPR 360 Approach & Automation Experience

13 Feb 2018

Obiectivul organizatorilor este sa aduca la aceeasi masa reprezentanti ai unor companii influente in domeniul auditului si tehnologiei digitale, ai institutiilor statului si ai mediului privat de business pentru a discuta despre provocarile actuale, prezente in viata oricarei companii. Printre acestea se numara managementul fluxurilor de documente, managementul riscului si al costurilor, calitatea si securitatea datelor, adaptarea la lumea digitala si folosirea de sisteme

GDPR 360 Approach & Automation Experience

Un eveniment marca PerforMaker, in parteneriat cu Revista Capital, Evenimentul Zilei și Softlead, sustinut de Zipper si Ernst & Young.

Va avea loc in Bucuresti, Joi 22 Feb 2018, Hotel Intercontinental, orele: 9:00 - 15:00.

Aduce in prim plan tendinte, noutati si solutii in domeniul automatizarii datelor si documentelor, dar si informatii referitoare la modificarile legislative impuse de regulamentul GDPR al UE, ce va intra in vigoare in luna Mai 2018.

Descarca prezentare PDF

Pagina & Formular inscriere eveniment

Obiectivul organizatorilor este sa aduca la aceeasi masa reprezentanti ai unor companii influente in domeniul auditului si tehnologiei digitale, ai institutiilor statului si ai mediului privat de business pentru a discuta despre provocarile actuale, prezente in viata oricarei companii. Printre acestea se numara managementul fluxurilor de documente, managementul riscului si al costurilor, calitatea si securitatea datelor, adaptarea la lumea digitala si folosirea de sisteme personalizate.

Prin dezbateri tematice vom afla de ce automatizarea fluxurilor de date si documente, a operatiunilor si proceselor repetitive, prin utilizarea tehnologiilor informatice este una dintre solutii. Se vor sublinia avantajele pe care companiile le pot obtine prin implementarea de solutii de automatizare a documentelor, atat din perspectiva garantiei pe care acestea o ofera pentru a fi permanent adaptate schimbarilor legislative, cat si a garantiei securitatii informatiilor si protectiei datelor cu caracter personal.

Astfel, se vor gasi raspunsuri si solutii la intrebari precum:

  1. Ce  intrumente de lucru ne pot ajuta in analiza si implementarea GDPR?
  2. Cum puteti creste eficienta personalului prin utilizarea solutiilor de automatizare?
  3. Cum ajuta tehnologia informatiei in eficientizarea proceselor de lucru?
  4. Cum puteti avea acces controlat si rapid la documente si date?
  5. Cum reusesc tehnologia si adaptarea la schimbarile legislative sa creasca  avantajele unei companii in fata competitiei?

Un eveniment dintr-o serie de 5, ce se vor desfasura in 2018, in principalele orase ale tarii: BUCURESTI, CLUJ, IASI, CONSTANTA SI BRASOV

 

Printre speakerii evenimentului se numara:

Moderator: Radu SOVIANI

Doru VIJIIANU  /  General Manager  /  Zipper

Carmen ADAMESCU  /  Partener EY  /  Ernst and Young

Florin JIANU  /  Presedinte  /  Consiliul NIPMM Romania

Florin BOBOC / Sales Manager / Zipper

Razvan ENACHE  /  Senior Sales Executive  /  SAS

Mario FERNANDEZ  /  CEO  /  GoSocket

Vor fi prezenti peste 150 de participanti, oameni de afaceri, persoane de decizie, influente in mediul de business din industrii precum bancar, asigurari, telecomunicatii, utilitati si administratie publica.

Un mediu optim pentru networking si identificare de noi oportunitati de business sau parteneriat.

 

Parteneri eveiment:

Principal: Zipper & Ernst & Young

Eveniment: SAS, Documenta, Opex, GPV, Eurocom

Media: Capital, Evenimentul Zilei, Revista Cariere, Agerpres, Softlead

 

Despre Performaker

Performaker inseamna o echipa cu experienta individuala de peste 15 ani orientata catre dezvoltarea strategiilor de Brand, comunicare si generarea intentiilor de consum. Focusati pe intelegerea obiectivelor de business ale partenerilor nostri, pe intelegerea comportamentului de consum specific industriei si pe conversia catre lead.

Dezvoltam strategii de brand, implementam si dezvoltam concepte pentru campaniile de colectare a lead-urilor atat in zona de online cat si offline, fie ca vorbim de auto, real-estate, bancar, tehnologie, farmaceutice, agricultura, FMGC sau fashion.

Punem accent pe relatia dintre produs si cumparator pentru a creste rata de conversie, pe atentia cu care tratam fiecare pas al proiectului si pe metodologiile folosite care in final duc la cresterea performantei.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite

FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a 100 de licențe software de gestionare a...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea caselor de amanet – soluții eCommerce potrivite și module recomandate

Industria caselor de amanet a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii ani pe piața din România. Conform datelor, în 2022 cifra de afaceri din acest sector a înregistrat o creștere impresionantă de 23% comparativ cu...

Citește articolul