Parteneriatul presupune lansarea în prima fază a unui chatbot de tip FAQ găzduit pe site-ul FAN Courier, dar care va fi accesibil şi prin Facebook Messenger, ca un canal suplimentar de interacţiune cu clienţii. Noul asistent virtual va fi disponibil clienţilor în mai puţin de o lună. În a doua etapă, suportul va fi extins spre clienţii serviciului SelfAWB, care permite timp mai rapid de livrare, urmărirea statusului livrării pachetelor atât de către expeditor cât şi destinatar, precum şi importul şi urmărirea a multiple AWBuri în cadrul expediţiilor complexe de marfă.
„Fan Courier este constant în brandurile de top din Romania, o companie crescută cu multă pasiune, care a ştiut să se adapteze rapid schimbărilor pieţei. Comerţul on-line, unul din principalele motoare de creştere al industriei de curierat, a accelerat puternic în ultimele luni, pe fondul măsurilor impuse de suspendare temporară a activităţii multor retaileri. Ma bucur că ne parteneriem cu o companie matură, care după modernizarea flotei auto în 2019, iată că abordează şi o modernizare digitală în interacţiunea cu clienţii” declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.
Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.
Pentru mai multe informaţii accesaţi www.druidai.com.