Facebook cumpără LiveRail, compania fondată de 2 români

03 iulie 2014

Platforma de video advertising LiveRail, fondată de 2 români, Sergiu Biriș și Andrei Dunca (ambii co-fondatori Trilulilu) a fost cumpărată de Facebook pentru suma de 500 milioane dolari, conform GigaOM. 

Facebook cumpără LiveRail, compania fondată de 2 români

Platforma de video advertising LiveRail, fondată de 2 români, Sergiu Biriș și Andrei Dunca (ambii co-fondatori Trilulilu) a fost cumpărată de Facebook pentru suma de 500 milioane dolari, conform GigaOM. 

Fondată în anul 2007, compania LiveRail îl are în conducerea sa, alături de cei 2 români, și pe Mark Trefgarne. Achiziția nu este deloc întâmplătoare, pentru că planurile Facebook de extindere vizează câștigarea unei poziții superioare de către Facebook în industria publicității video.  De asemenea, trendul conform căruia televiziunea tradițională se va converti în streaming online înseamnă un motiv în plus de încredere în oportunitățile pe care le generează acest segment într-o industrie extrem de bine cotată.

În acest moment, LiveRail folosește o tehnologie care ajută industria de publishing să își monetizeze conținutul de tip video, oferind posibilitatea de a controla și monitoriza accesul utilizatorilor.

LiveRail are 150 de milioane de utilizatori unici în SUA și 2.4 miliarde de ad-uri în format video. Printre cei mai importanți client, cărora compania le livrează publicitate se numără Major League Baseball, ABC Family, A & E Networks, Gannett și Dailymotion. 

În descrierea prezentă pe site-ul oficial, www.liverail.com confirmă existența unui portofoliu de peste 200 de clienți corporate.

Unul dintre cele mai importante module ale LiveRail îl reprezintă platforma de licitare în timp real și de evaluare, care poate deschide dinamic inventarul de anunțuri video de pe site-urile partenere pentru a identifica cele mai bune oportunități.

LiveRail distribuie peste 5 miliarde de ad-uri pe lună, oferindu-le publisherilor posibilitatea de a crește gradul de awareness, de a monitoriza în timp real rezultatele campaniilor video, precum și de a-și îmbunătăți experiențele pe aceste segment.

LiveRail este o confirmare a faptului că ad-urile video reprezintă o oportunitate pentru toate formatele de ecrane, fie că este vorba despre telefoane inteligente, tablete, desktop-uri/laptop-uri, televizoare, precum și multe altele. Utilizatorii urmăresc diverse tipuri de conținut pe acel tip de device care se potrivește cel mai bine tipologiei de consum acceptată. LiveRail a reușit să vină în întâmpinarea cerințelor publisherilor, prin anticiparea trendurilor și prin implementarea tehnologiei care să susțină o platformă de video advertising.

Mai mult decât atât, fiecare dintre utilizatorii activi ai platformei LiveRail, are acces la întregul set de funcționalități, și din punct de vedere tehnic, asemenea echipei de dezvoltare LiveRail, pentru ca fiecare modul sau instrument de monitorizare, de optimizare și de analiză să funcționeze la cote maxime.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward